Schimbă strategia! Cum te va anunța Wizz Air că zborul a fost anulat: „De multe ori vedem la televizor cum pasagerii sunt supărați nu de amânarea sau anularea zborului, ci de cum s-a comportat cineva cu ei”

Updated on martie 13, 2024 Schimbă strategia! Cum te va anunța Wizz Air că zborul a fost anulat: „De multe ori vedem la televizor cum pasagerii sunt supărați nu de amânarea sau anularea zborului, ci de cum s-a comportat cineva cu ei” 1

Wizz Air schimbă strategia de comunicare cu clienții, comunicare aproape inexistentă. Din luna aprilie, pasagerii companiei low cost ale căror zboruri vor anulate sau care vor avea probleme vor fi sunați de robotul Wizz Air pentru informare.

Vom aveam o alertă de perturbare automatizată și recunoaștere vocală interactivă. În cazul unei perturbări mai serioase sau a unei anulări, acum vom suna pasagerul noi. Va fi un robot care va suna pasagerul și va explica ce se întâmplă cu zborul lui și care sunt drepturile pasagerilor, și ce poate face el. Va fi un fel de ghid pe telefon. Acest proiect va fi lansat în aprilie”, a declarat Valeria Bragarenco, Corporate Communication Manager al Wizz Air, potrivit economica.net.

Alerta este realizată cu ajutorul tehnologiei bazată pe inteligență artificială și va fi lansată pe toate piețele unde operează Wizz Air, în diferite limbi. Pasagerii vor răspunde la întrebări prin răspunsuri simple cu da sau nu. Spre exemplu, dacă a primit cazare sau dacă încă așteaptă la aeroport. Dacă pasagerul va avea nelămuriri, atunci va fi transferat către un operator call-center.

Tot luna viitoare va începe și un training despre comunicarea eficientă pentru personalul de la sol contractat de Wizz Air, care să le ofere pasagerilor informațiile necesare în cazul zborurilor amânate sau anulate.
De multe ori vedem la televizor cum pasagerii sunt supărați nu de amânarea sau anularea zborului, ci de cum s-a comportat cineva cu ei”, a mai spus Valeria Bragarenco.

Nu ne place să anulăm zboruri, e ultimul lucru pe care îl vom face. Eram în Milano și voiam sa merg la Budapesta, era un zbor dimineața la ora 8, si am primit un mesaj de la compania noastră, la 1 dimineața, că zborul nu pleacă la 8, ci la 3 după-masa. Ce s-a întâmplat? Zborul era operat de echipajul din Budapesta, care a zburat dimineața la Milano. Dar, la baza din Milano era un avion lipsă pentru că era vreme rea la Reykjavik, iar avionul era blocat acolo.

Ce am făcut? Echipajul acestui zbor a plecat la hotel să doarmă, am dat acest avion bazei din Milano, ei au făcut două sectoare, Milano-Londra Gatwick – Milano, care a salvat 400 de pasageri, iar apoi, după-masa, a putut să facă Milano – Budapesta. A însemnat o amânare de opt ore pentru mine, dar nu a fost nicio anulare. Nu e ideal, dar noi încercăm să nu anulăm, pentru că asta ne costă”, a exemplificat Andras Rado, Senior Manager Corporate Communications în cadrul companiei.

Traficul de pasageri în anul 2023 pe Aeroportul Cluj
În anul 2023 Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj a înregistrat un număr record de 3.240.750 pasageri. Traficul de pasageri pe cursele externe a reprezentat 90,79% din traficul total înregistrat la Cluj, în timp ce traficul de pasageri pe cursele interne a fost de 9,21%.

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj își consolidează poziția de primul aeroport regional al țării și în 2023, înregistrând o creștere cu 22,52% a traficului de pasageri față de anul 2022. De asemenea, aeroportul clujean a înregistrat o creștere cu 15,45% față de anul 2022 a numărului de mișcări aeronave, însumând 27.464 de decolări și aterizări.

Aceeași poziție de top a fost ocupată de Aeroportul Cluj în 2023 și la categoria trafic de marfă transportată: 7.417,71 tone, în creștere cu 6,95% față de anul 2022. Peste 24,5 milioane de pasageri au tranzitat în 2023 aeroporturile din România, cu 17% mai mult față de anul precedent.

error: Content is protected !!