(Last Updated On: January 10, 2019)

Clujul beneficiază de un nou serviciu de plată în autobuzele CTP.
Companiile PTP Online și Banca Transilvania (BT) au lansat în Cluj-Napoca facilitatea de plată cu telefonul a biletelor şi abonamentelor online pentru transportul cu autobuzul, troleibuzul, tramvaiul şi microbuzul, operat de Compania de Transport Public (CTP).

„Prin această lansare, BT, ca parte a comunității clujene, contribuie la transformarea Clujului în Smart City. Pentru BT, investițiile, parteneriatele şi proiectele de transformare digitală sunt o prioritate, conferind confort şi mobilitate clienților şi comunităților”, afirmă Marius Flore, director servicii digitale integrate la BT, potrivit Ziua de Cluj.

Cluj. Banca Transilvania introduce plata cu telefonul pe autobuzele CTP pentru bilete și abonamente 1

Aplicația 24pay este adresată atât clujenilor, cât și studenților din alte localități sau turiştilor. BT şi PTP, membră a grupului de firme Ecco Group Development, şi-au propus să contribuie la dezvoltarea serviciilor online în transportul public, o arie mai puțin acoperită în România.

Există trei modalități de achiziționare a biletelor şi abonamentelor din mijloacele de transport sau din stațiile din Cluj-Napoca: aplicația 24pay, secțiunea transport public; apropierea telefonului de simbolul NFC de pe afișele 24pay din mijloacele de transport; tastarea codului de 4 cifre de pe afișele 24pay din autobuze. Această opțiune de plată este o premieră față de celelalte șase oraşe în care aplicația a fost lansată până acum.

În nouă luni, 24pay a ajuns la 70.000 de utilizatori. În medie zilnic sunt realizate prin intermediul aplicației 2.500 de tranzacții prin care sunt cumpărate bilete online pentru transportul în comun. Plățile pentru achiziționarea biletelor au loc prin soluția de plată cu card oferită de BT.