Updated on decembrie 15, 2018 Scandal la Aeroportul Cluj pe motiv de deszăpezire. Aeroportul Cluj își cere scuze dar dă vina pe Consiliul Județean și firma UTI. Consiliul Județean dă vina pe Aeroportul Cluj și firma UTI. Firma UTI încă nu a reacționat.
Tudor Giurgiu: „Ireal. Cum ar fi sa fiti la Milano, Salzburg, Wroclaw sau Marseille si sa cititi asa ceva? Cum ar veni, scuze ca suntem incapabili sa deszapezim parcarea si, vai, dati cu m**a nu spre noi, ci spre Regiune. Cu tot patriotismul greu incercat in an Centenar, sunt convins ca daca aeroportul s-ar fi chemat Kossuth Lajos si nu Avram Iancu, n-am fi avut parte de disclaimere de genul asta…”
Reclamațiile și plângerile legate de parcarea Aeroportului Cluj, vă rugăm să le transmiteți către Consiliul Județean Cluj la următoarele date de contact: E-mail:
infopublic@cjcluj.ro sau cabinetpresedinte@cjcluj.ro, Tel: 0372/ 640 000, Fax: 0372/ 640 070”.
Alin Tișe: „Consiliul Judetean Cluj constata cu regret situatia de la aeroport, legata de neefectuarea lucrarilor de deszapezire a parcarii, si face un apel la cele doua parti responsabile, Aeroportul Internațional Cluj si UTI Parking & Hotel Management SRL, să ia de urgenta masuri si sa colaboreze pentru a asigura servicii de calitate pasagerilor”.