Updated on august 1, 2018 Tot mai multe persoane ajung la Cluj pentru Untold. O adevărată invazie a tinerilor din țară și din străinătate.
Cristiana Cornea: „Mi se pare fooooarte nice la UNTOLD Festival 2018 și câteva dintre brand-urile partenere că au pus mult accent pe smart living și reciclare.
MOL Romania oferă câte o cafea primilor 100 de oamenii mișto care aduc la cortul lor 5 doze de aluminiu pentru reciclat. Iubitori de bere, știu că o să aveți material!
Orange reciclează telefoanele vechi, așa că dacă ai pe acasă ceva ce nu mai folosești, ia-l cu tine la festival. Cei de la Orange îți vor oferi, în schimbul telefonului, un kit de festival conținând căști, borsetă, pelerină de ploaie și un dispozitiv fish eye. Toate telefoanele primite vor fi reciclate.
Good thinking, guys!”
Cristina Dobrescu: „Nu vă supărați, mai e mult pân’ la Cluj? Mașina mea păstrează prea multe povești călătoare în ea și a devenit în câteva luni prea mică pentru cele 1000 de vederi pe care le oferim la festivalul Untold alături de Kaufland România/ Kathi Scheidereiter și pentru mesagerii care duc scrisorile la festival. Astfel, căsuța MiniCooper – Automobile Bavaria / Daniel Negrescu a devenit partenerul de mobilitate al proiectului și ne-a oferit o mașină încăpătoare.
Dacă ne vedem în inima Ardealului, am o întrebare pentru tine: tu cui ai trimite o vedere de la UNTOLD?
#KauflandLivreazăDragoste”
Revenim cu detalii!