Updated on septembrie 6, 2021 Într-un interviu pentru PRO TV, Edy Chereji, directorul de comunicare al UNTOLD, a povestit cum i-a influențat festivalul viața.
„Pentru mine, UNTOLD a devenit o parte din viața mea. E foarte greu să mai fac diferență între timpul petrecut pentru festival și orele mele personale. E un proiect în care am intrat încă de la început.
Soția mea, Ioana, lucrează cu mine și, pentru noi, delimitarea asta între ce facem la birou și ce facem acasă e aproape imposibilă. Apoi a apărut și fetița noastră, care a primit din prima alintul de Untoldina.
Ce iubesc cel mai mult la festival e atmosfera aceasta care se creează și pe care mi-o transmit oamenii. E un moment pe care-l aștept în fiecare an, cu sufletul la gură.
Festivalul Untold este un ambasador pentru Cluj-Napoca și România. Ăsta e un beneficiu pe care e greu să-l cuantifici. În anii trecuți, la 75.000 de participanți veniți din afara orașului, fiecare dintre ei cheltuind în medie 500-600 de euro, vorbim de peste 40 de milioane de euro, bani care rămân în comunitate, care sunt o infuzie de capital pentru acest oraș.
Dar, dincolo de această infuzie de capital, care e măsurabilă, expunerea pe care o au orașul și țara în urma prezenței artiștilor e un beneficiu pe care n-ai cum să-l măsori”.