Updated on aprilie 5, 2018 Clujenii reclamă nesimțirea unui controlor de bilete CTP care ar fi înjurat mai multe femei. Mai reclamă și faptul că șoferii vorbesc la telefon în timp ce conduc autobuzele.
Pe Facebook, D.L. ne-a trimis fotografii cu mesajul: „Ora 12, un conducator din Cluj-Napoca in timpul serviciului, in spate fiind plin de calatori.”
În alt caz, Florin Lei i-a scris primarului Emil Boc: „In aceasta dimineata am asistat la un eveniment in autobusul de pe linia 30 cu indicativul 485, o femeie a urcat in bus din statia Spitalul de Copii, la fel si controlorii, femeia si-a cumparat bilet de pe telefon la urcarea in autobus, controlorii observand acest lucru au crezut ca au prins pestisorul de aur si ca o sa dea o amenda, unul dintre controlori a mers direct la ea pregatit cu foaia de amenda, dansa nu stia ca de controlori din bus si mai mult de atat si-a cumparat biletul la urcare in bus (deci exclus faptul ca intentiona sa circule fara bilet).
Vazand acest incident si comportament al controlorilor, mai multe femei in varsta au intervenit pentru femeia respectiva de a nu primi amenda, controlorul(aprox la 25 – 30 ani) le-a adresat mai multe cuvinte licentioase femeilor ce intervenisera.
Prin aceasta postarea doresc sa atrag atentia ca nu este normal ca legea locala sa oblige calatori sa isi cumpere bilet inainte sa ajunga autobusul in statie avand in vedere ca un bus ajunge in medie in statie la 15 min, un drum cu busul daca ai nevoie sa strabati jumatate de oras dureaza peste 35 de min, deja se depaseste valabilitatea biletului cumparat de pe telefon.
Mai mult de atat nu este normal ca sa ceri bilet calatorilor care urca din statiile unde nu exista automate de bilete, sau spre exemplu chioscul de bilete de la Statia Calea Motilor se inchide la ora 16:00, iar cei mai multi oameni isi termina programul incepand cu ora 17:00.
afisajele electronice instalate sunt bani aruncati pe fereastra, uneori nu te poti lua dupa ele, se restarteaza al fiecare minut, iar unii controlori sunt de o nesimtire iesita din comun.
Personal am trimis mai multe mail-uri celor de la regia de transport in comun cu privire la automatele de bilete care lipsesc, sau nu se poate plati numai cu monede sau numai cu bancnote, vorbesc de statiile de unde am urcat eu, dar sunt convins ca mult mai multe statatii nu au automate de bilete.
O solutie ar fi instalarea de automate in toate statiile si pe ambele sensuri de mers, fara a fi nevoit sa ocolesti 50 – 200m”.