eMAG va avea Black Friday pe data de 8 noiembrie 2024, anunţată ca ziua cu cele mai mari reduceri din an.
De Black Friday 2023, peste 600.000 de clienţi au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult decât în 2022.
În total, clienţii au comandat de Black Friday 2023 la eMAG produse cu o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă, marcând şi cea mai mare creştere valorică din cei 13 ani de când evenimentul a fost adus în România de eMAG. Rezultatele au reconfirmat faptul că oamenii s-au pregătit să aloce un buget mai mare în ziua cu cele mai bune oferte din an şi au profitat de moment pentru a-şi cumpăra atât bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi articole pentru nevoile zilnice.
Black Friday a evidenţiat şi mai bine tendinţa de creştere a frecvenţei de cumpărare din online şi de diversificare a coşului de cumpărături cu produse pe care clienţii le folosesc frecvent: clienţii au plasat comenzi de peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice. Clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi alte beneficii în patru aplicaţii de comerţ online – eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful, au pus, în medie, 6,6 articole în coşul de cumpărături.
În premieră, anul trecut de Black Friday, Bucureştiul a ieşit din top cinci judeţe după valoarea medie per client. Astfel, în topul judeţelor cu cele mai mari comenzi per client se clasează Iaşi pe primul loc, urmat de Sălaj, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Dolj, iar Bucureşti se clasează pe locul şase.