Carmangeria Moldovan din Cluj vrea să cucerească vestul țării. Deschide un nou magazin după cele 40 existente

Updated on aprilie 10, 2024 Carmangeria Moldovan din Cluj vrea să cucerească vestul țării. Deschide un nou magazin după cele 40 existente 1

Compania Moldovan Carmangerie, producător de carne şi produse din carne, înfiinţat de familia Moldovan din judeţul Cluj, deschide primul magazin propriu în Oradea în incinta galeriilor retailerului Kaufland, după o investiţie de 100.000 de euro.

Această mişcare face parte din planul de expansiune pe termen mediu al companiei, având deja o prezenţă solidă cu aproape 40 de magazine în judeţele Cluj şi Bistriţa-Năsăud, şi acum în Bihor, informează Ziarul Financiar.

„Chiar dacă anul acesta este unul de consolidare a afacerii noastre în vederea relansării expansiunii în 2025, am finalizat investiţia de la Oradea pe care am avut-o în plan la sfârşitul anului trecut. Mă bucur că am reuşit să aducem povestea Moldovan în acest oraş“, a spus Cosmin Moldovan, fondator şi director general al Moldovan Carmangerie. Compania a avut în 2023 o cifră de afaceri de 107 milioane de lei (peste 20 mil. euro) în 2023.

În magazinul din Oradea, compania va vinde produse semipreparate (marinate, burgeri, mici), mezeluri, produse de gastronomie de tip ready to eat (Mintenaşuri), mâncăruri gătite în bucătăria Moldovan (ciorbe, garnituri, salate), lactate şi brânzeturi produse în ferma Moldovan de la Mociu sub brandul Lăptăria M şi produse conexe de brutărie, patiserie şi cofetărie ale unor producători locali.

Carmangeria Moldovan ridică în Cluj o fabrică de burgeri cu 17 milioane de euro
Compania Moldovan Carman­gerie, cu activitate în industria cărnii şi parte a unui grup de companii fondat şi controlat de familia Moldovan, va investi circa 16,8 mi­lioane de euro într-o nouă unitate de producţie în localitatea Sânnicoară din judeţul Cluj.

„Este o investiţie într-o nouă infrastructură de producţie integrată cu un depozit logistic complet automat. Nu vom mai dezvolta partea de mezeluri fiert-afumate pentru că obiceiurile se schimbă. Această unitate de producţie este gândită cu totul diferit, vom face mai mult semipreparate precum burgeri, rulade, feliate, marinate şi multe produse ready meal, ready to cook etc. Vor fi produse mai sofisticate pentru viitorii consumatori mai sofisticaţi“, a spus Cosmin Moldovan, director general al Carman­geriei Moldovan.

Compania a depus un proiect pentru a accesa fonduri în valoare de aproape 7 mil. euro pe DR-22 „Investiţii în condi­ţio­narea, depozitarea şi procesarea produselor agricole şi pomicole“ şi a primit un punctaj favorabil. Doar compania Moldovan Carmangerie, parte din grupul fondat de familia Moldovan, a avut în 2023 o cifră de afaceri de 107 mil. lei (peste 20 mil. euro) în 2023.

Moldovan Carmangerie, o companie pusă pe picioare de familia Moldovan din judeţul Cluj în anul 1994, în industria cărnii, care a dezvol­tat un model de business pe verticală şi astăzi numără 40 de magazine şi a avut afaceri de 105 milioane de lei în 2022, îşi propune să extindă gama de semi­preparate, pentru a răs­punde cererii tot mai mari a tinerilor care preferă mâncarea pregătită sau chiar gata de gătit, datorită faptului că stau mai mult la job.

Suntem condamnaţi să mergem mai departe, să facem o investiţie mult mai mare prin care să concentrăm toate producţiile într-una singură şi să avem o capacitate mult mai mare. Suntem o companie mică printre companiile mari, dar o companie mare printre cele mici“, a spus Cosmin Moldovan, director general al Carmangeriei Moldovan.

Advertisements
error: Content is protected !!