Cluj. „Spoiler alert. Metroul Napocan o să fie un tramvai… o să pornească de undeva din Florești (la sud de temeteu), o să se fofileze sub deal, va trece prin spate la cazarmă, apoi în spate la Vivo, și o să se oprească în Mănăștur, pe la intrarea în Sfântu Ion. Atât”

Updated on aprilie 15, 2021 Noi detalii privind metroul clujean ies la iveală. Din câte se pare, în zona Floreștiului acesta va fi de suprafață, un fel de „tramvai” cum l-au numit unii.

Mathias Rex a scris: „Spoiler alert. Metroul Napocan o să fie un tramvai. Cât o să fie. Dacă o să fie.

Azi a ieșit la iveală pe media9 o bucățică din traiectoria proiectată a „metroului”. Am suprapus-o peste google maps, și iată, s-a confirmat tot ce am prevestit acum o lună. Metroul Napocan o să pornească de undeva din Florești (la sud de temeteu), o să se fofileze sub deal, va trece prin spate la cazarmă, apoi în spate la Vivo, și o să se oprească în Mănăștur, pe la intrarea în Sfântu Ion. Atât. Poa’ să fie planurile desenate până-n pește, că tot numai atât o să fie.

Cluj. „Spoiler alert. Metroul Napocan o să fie un tramvai... o să pornească de undeva din Florești (la sud de temeteu), o să se fofileze sub deal, va trece prin spate la cazarmă, apoi în spate la Vivo, și o să se oprească în Mănăștur, pe la intrarea în Sfântu Ion. Atât” 1

Și, cum am scris-o: o să fie total suprateran. Fără săpături. Practic, o să fie un tramvai. Că o să fie planuri SF (a se citi science fiction) până-n Apahida, sigur că da. Dar realizarea, nici vorbă. Aia, poate, prin Florești.

Asta dacă o să fie. Că USR, partidul ministrului Drulă – cel care dă cu bota pe proiectele PNRR – zilele astea nu e tocmai prieten cu PNL. Mai sunt două săptămâni până la depunere, și proiectul, așa cum am mai scris-o de multe ori, are nevoie de bunăvoință politică extremă ca să ia o notă de trecere. Că stă exclusiv în Promisiunile Politice ale Primarului că „se” va Face măcar un Tronsonel-două.

În încheiere, internalizați propoziția: în realitate, Metroul Cluj-Napocan o să fie de fapt Tramvaiu’ Floreștiului. Și nu, nu o să rezolve deloc problemele de trafic ale urbei. A, ba da. Peste vreo 30 ani. Dar atunci deja tot Municipiul o să fie pe taxiuri zburătoare, că am auzit-o deja și pe asta, ghici tot de la cine. Popcorn!”

Și deputatul Emanuel Ungureanu a comentat acest aspect: „Deci practic Boc vorbește despre extinderea liniei de tramvai spre Florești, nici vorbă de metrou.

Exact ce am propus eu în campania de la localele de anul trecut.”

Advertisements
error: Content is protected !!