Urbano Shopping & Living, o investiție de 100 de milioane de euro a Urbano Group pe un teren de 25 de hectare în inima Zonei Metropolitane Cluj, a anunțat primele branduri comerciale.
Este vorba de Selgros, unul dintre cei mai mari jucători din comerțul românesc, și de Hornbach, nume important pe piața de magazine de materiale de construcții și grădinărit. Informația, obținută de la surse din piață de ZIUA de CLUJ, nu a fost confirmată încă și de dezvoltator, însă proiectul prezentat prevede prin concept spații pentru un magazin de tip cash & carry și pentru un retailer DIY (Do It Yourself – Bricolaj).
Cele două branduri care, potrivit informațiilor din piață, vor investi în magazine proprii în cadrul proiectului Urbano Shopping & Living, vor avea un impact atât în aria de proximitate, cât și la nivel metropolitan. Având în vedere că atât Selgros, cât și Hornbach, au deja o prezență în zona de est a municipiului Cluj-Napoca, cele două noi magazine situate de această dată la vest, între comunele Florești și Gilău, vor avea un efect de segregare a funcțiunilor în beneficiul comunității din zona metropolitană.
Astfel, fluxul de persoane (și mașini) care este atras în acest moment de magazinul Selgros de pe Calea Someșeni și de magazinul Hornbach de pe strada Plevnei dinspre zona de vest a municipiului și comunele Florești, Gilău și Baciu va fi redirecționat spre noile unități din Urbano Shopping & Living, contribuind astfel la diminuarea valorilor de trafic din interiorul municipiului, dar și pe traseele dintre cele trei comune menționate și Cluj-Napoca.
Proiectul Urbano Shopping & Living are deja PUZ-ul aprobat și se află în faze diferite de autorizare. Terenul a fost deja viabilizat și este pregătit pentru începerea lucrărilor.
Urbano Group investește 100 de milioane de euro în acest nou proiect comercial major, pe un teren de 25 de hectare aflat în inima Zonei Metropolitane Cluj. Prima fază a proiectului Urbano Shopping & Living (2024 – 2025) va integra peste 30 de retaileri și furnizori de servicii, inclusiv o galerie comercială, un retailer DIY, un hipermarket cash & carry, un supermarket și un hub fast food și drive-in.
A doua fază a proiectului (2026 – 2028) va aduce un concept unic pentru piața din România: un mix atractiv de retail, servicii comunitare și centru de divertisment pentru familie, care va oferi diverse experiențe culturale, de edutainment și agrement, o zonă de sport interioară și în aer liber, spații de birouri, servicii medicale, servicii de ospitalitate și evenimente și alte funcțiuni orientate către comunitate.