Updated on iulie 5, 2021 Noul sponsor principal de pe tricoul celor de la CFR Cluj va fi eToro, o comparie din Israel, fondată în 2007, care se ocupă cu ”tranzacționare și investiții”. Compania va aduce o sumă impresionantă în conturile celor de la CFR Cluj: 1,8 milioane de euro anual.
“Suntem extrem de încântați să vă anunțăm că, începând de astăzi, clubul nostru trece la următorul nivel, familia CFR crește! Așa cum mereu am țintit locul 1 și nu ne-am mulțumit niciodată cu mai puțin, și partenerii noștri au fost și rămân cei mai buni în domeniile lor de activitate.
eToro este un brand care nu mai are nevoie de prezentare, un brand global, care s-a alăturat proiectului CFR 1907 Cluj în drumul nostru spre performanță!”, a spus Marius Bilașco, pentru site-ul oficial al CFR-ului.
„România este o piață importantă pentru eToro și prin acest parteneriat sperăm să aducem în atenția și mai multor persoane potențialul de a-și crește veniturile prin investiții. Vom colabora cu clubul pentru a face piețele financiare mai accesibile, pentru a aduce fanii mai aproape de acțiune și pentru a-i educa în ce privește investițiile”, a spus și Nir Smulewicz, vicepreședintele de maketing al eToro.
CFR Cluj va încasa nu mai puțin de trei milioane de euro în fiecare an doar de la sponsori, notează GSP.ro, bani la care se mai adaugă și drepturile TV, adică peste 2,7 milioane de euro.