Nicu Alifantis acuză Dormeo de escrocherie. „Bă, Dormeo, ați adormit cu toții? Visați frumos pe banii clienților?” Răspunsul companiei

Updated on septembrie 24, 2020 Nicu Alifantis îi acuză pe cei de la Dormeo de escrocherie după ce le-a plătit 1.500 de euro pe saltele. Nu a văzut saltelele iar banii nu i-au fost returnați.

Nicu Alifantis: „Această postare nu e o RECLAMĂ ci o RECLAMAȚIE!
Bă, Dormeo, ați adormit cu toții? Visați frumos pe banii clienților? Vă e bine? Iată filmul visurilor mele și a escrocheriei Dormeo.

Nicu Alifantis acuză Dormeo de escrocherie. „Bă, Dormeo, ați adormit cu toții? Visați frumos pe banii clienților?” Răspunsul companiei 1

Mă hotărăsc să-mi iau saltele, că cică sunt bune, cel puțin așa spune lumea. Zis și făcut. Fac comandă pe net vineri, 28 august, plătesc on line 7200 lei (aproximativ 1500 euro), mi se confirmă plata și mă pun pe așteptat visând cum o să dorm pe faimoasele saltele.
Marți, 1 septembrie pleacă banii la marea firmă. Aștept și tot aștept.

Azi, 23 septembrie, mă sună o domnișoară/doamnă să-mi prezinte o oferta de saltele. Rămân cu gura căscată și-i răspund că nu mai cumpăr nimic de la ei până ce nu primesc comanda pe care am făcut-o. Senină, domnișoara cu pricina îmi spune că ea e de la oferte, așa că îmi dă un număr de telefon unde să sun și să lămuresc problema. Mă conformez.

Sun și, o altă domnișoară/doamnă, la fel de senină, îmi spune că mi-au anulat comanda pe 17 septembrie că nu au produsele!!!
Pe bune? V-au trebuit 4 zile să îmi spui că s-a anulat comanda???!!!
Niciun telefon, niciun mail, nimic?!

Noroc că m-a sunat domnișoara/doamna cu oferta că altfel tot așteptam.
Mi se comunică cu seninătate că peste 5 zile lucrătoare, adică pe 30 septembrie sau 1 octombrie voi primi banii înapoi.

De ce bă Dormeo să-mi tii tu banii o lună? N-ai cu ce umple saltelele pe care să poți dormi bine merci? Zău, așa e modelul? Dormiți pe banii clienților, pe banii mei?
Dormiți, bă, dormiți, dormi-v-ar marfa în depozite pe veci!

Păi cine-o mai cumpăra de la voi, FRAIER se cheamă!”

Răspunsul Dormeo Romania: „Bună seara, domnule Nicu Alifantis! Ne pare rău pentru experiența avută. Reclamația dumneavoastră a fost transmisă pentru verificare încă de la primirea mesajului inițial, iar în cursul zilei de mâine vă vom contacta pentru soluționare.

Din păcate, atât volumul mare de comenzi, cât și aplicarea măsurilor de protecție împotriva noului virus, au avut impact asupra calității serviciilor noastre, însă vă rugăm să aveți încredere că brandul Dormeo înseamnă o echipă de oameni dedicați care depun toate eforturile pentru a onora comenzile clienților noștri.

Desigur erori, mai ales în situația de față, se întâmplă, însă nu reprezintă nivelul cu care ne-am obișnuit clienții și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a minimiza impactul adaptării la noul prezent. Vă mulțumim pentru înțelegere!”

error: Content is protected !!