CLUJ: O companie de IT a dezvoltat o aplicație prin care clienții să își comande de pe telefon, înainte de a ajunge la restaurant

Updated on iunie 2, 2020 O companie IT din Cluj Napoca dezvoltă o aplicație prin care clienții comandă de pe telefon, înainte de a ajunge în restaurant, astfel, atunci când oamenii ajung la restaurant, mâncarea este gata de servire.

„Lucrăm la dezvoltarea aplicației Flamingo App pentru precomenzi în restaurant pentru a asigura distanțarea socială, punând pe primul loc siguranța clienților.

CLUJ: O companie de IT a dezvoltat o aplicație prin care clienții să își comande de pe telefon, înainte de a ajunge la restaurant 1

Prin intermediul aplicației pe telefonul mobil, clienții restaurantelor comandă meniul înainte de a ajunge în local, astfel că, atunci când ajung, mâncarea este gata de servire. Interacțiunile cu ospătarii vor fi reduse de la minim șapte la una singură, doar în momenul în care se aduce comanda.

Fiecare client își va seta ora rezervării pentru ca restaurantul să aibă timp să se pregătească și numărul de persoane care vor fi la masă”, a spus Ana Neamțu, fondator al firmei de IT, citată de europafm.ro.

Plata comenzii de mâncare se face exclusiv cu cardul din aplicație, pentru a evita contactul cu banii care pot fi purtători ai virusului.

„Scopul nostru este să aducem cât mai repede clienții să servească mâncare astfel încât să nu mai aștepte. O discuție la masa unui restaurant este mult mai plăcută când deja începi să mănânci, nu pe stomacul gol”, a precizat Ana Neamțu.

Aplicația gratuită va fi finalizată în perioada următoare și va putea fi descărcată din magazinele sistemelor de operare IOS și Android.

Advertisements
error: Content is protected !!