Cluj vs București. Jurnalistul Grigore Cartianu: „Clujul își face metrou, pe distanța Florești – Apahida (26 km). Clujul introduce autobuze electrice, ultimul răcnet… Bucureștiul cumpără hârburi turcești…Clujul îl are pe Boc, Bucureștiul …”

Updated on noiembrie 1, 2018 Primarul Emil Boc a anunțat joi că în perioada imediat următoare va lansa licitația privind studiul de prefezabilitate al viitorului metrou de la Cluj. Este primul pas important pentru implementarea acestui proiect.
Anunțul a creat deranj la București în sensul că unii bucureșteni au început să compare, din nou, Clujul cu Capitala României.

Jurnalistul Grigore Cartianu: „Clujul își face metrou, pe distanța Florești – Apahida (26 km). Consultanți japonezi, tehnologie japoneză, ultramodernă. Mult peste ce are Bucureștiul, care nu e în stare să se lege de Aeroportul Otopeni.

Cluj vs București. Jurnalistul Grigore Cartianu: „Clujul își face metrou, pe distanța Florești - Apahida (26 km). Clujul introduce autobuze electrice, ultimul răcnet... Bucureștiul cumpără hârburi turcești...Clujul îl are pe Boc, Bucureștiul ...” 1

Clujul introduce autobuze electrice, ultimul răcnet, achiziționate cu fonduri europene și elvețiene nerambursabile. Bucureștiul cumpără hârburi turcești, din banii primăriei, adică din impozitele locuitorilor.

Clujul îl are pe Boc, Bucureștiul o are pe Firea. Clujul e administrat de PNL, Bucureștiul e jefuit de PSD”.

Primarul Emil Boc Boc, potrivit monitorulcj.ro, preluat de digi24.ro.: “Suntem foarte aproape să lansăm studiul de prefezabilitate pentru selectarea consultantului astfel încât să elaborăm un caiet de sarcini după toate rigorile viitorului unui metrou şi nu după ceea ce există astăzi în materie de realizare a unui metrou obişnuit. Sper ca în prima parte a lunii noiembrie, în primele 10 zile, să fim în măsură să lansăm în licitaţie publică pentru studiul de prefezabilitate.

Pentru investiţii mai mari de 75 milioane de euro este nevoie şi de studiu de prefezabilitate şi de studiu de fezabilitate. Este o cerinţă legală. Evident, după aceea va continua cu licitaţia de execuţie.

Potrivit edilului, linia de metrou ar urma să fie construită între Florești și Apahida în următorii “10-15 ani”. Ar fi vorba deci de aproximativ 22 de kilometri de linie de metrou.

Advertisements
error: Content is protected !!