Updated on august 30, 2018 O clientă Vivo reclamă faptul că autoturismul său a fost vandalizat în parcare de cei care fac lucrări. Dacă este BMW poți să-i faci orice?
E. P.: „In următoarele rânduri va descriu incidentul avut azi in parcarea Vivo Cluj. In jurul orei 12:30 împreuna cu soțul meu am parcat mașina regulamentar și am intrat in centrul comercial Vivo.
La aproximativ 2 ore ne-am întors la mașina, moment in care am avut parte de o „surpriza”, după cum se poate observa in pozele atașate. Pe jantele mașinii erau aruncați bolovani, in spatele mașinii la fel, iar pe cârligul mașinii erau urme de pământ.
Consider ca este inadmisibil intr-o parcare privată cineva sa își bată joc de tine in primul rând ca și persoana și apoi de bunul tău personal. Menționez ca in momentul in care am parcat nu era nici un indicator care sa interzică parcarea in acel loc, acel pământ a fost aruncat pe mașina noastră in timpul petrecut in incinta Vivo.
Înțeleg ca Vivo nu își asuma responsabilitatea pentru mașinile parcate, dar consider ca este absolut necesar ca „Vivo” sa își asume responsabilitatea pentru lucrările efectuate in parcarea proprie.
Menționez ca după acest incident ne-am prezentat la receptia Vivo, am solicitat la receptie sa discutam cu o persoana abilitata pentru a ne da explicații, însă am fost informați ca acest lucru nu este posibil. In cele din urma am depus o reclamație, dar pana la acesta ora nu am fost contactați de către reprezentații Vivo pentru a ne oferi o explicație. Nu îmi rămâne decât sa „mulțumesc” conducerii Vivo pentru „respectul” fata de client !
Nu știu in ce măsura acest incident reprezintă o știre de interes sau nu pentru dumneavoastră, însă din punctul meu de vedere consider ca viitorii clienți ar trebui sa știe ca in parcarea „Vivo Cluj” nimeni nu își asuma responsabilitatea pentru nimic, deci astfel este posibil sa îți găsești mașina „îngropată” pentru ca presupun ca cei de Vivo fac amenajări. După cum am zis presupun din moment ce nu am primit explicații”.