Cluj: SEMNAT! Contractul pentru finalizarea podului peste Someș care să lege autostrada Transilvania de tronsonul Gilău – Nădășelu. Vezi cât durează execuția:

Updated on septembrie 12, 2017 Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat „minunea” . A semnat contractul pentru construirea viaductului peste Someș, piesa lipsă care va face legătura între A3 Campia Turzii – Gilau și tronsonul aproape finalizat Gilau – Nadaselu. Contractul a fost atribuit companiei italiene Tirrena Scavi SpA, are un termen de execuție de 10 luni și o valoare de 25,7 milioane de lei.

„In data de 11.09.2017, CNAIR SA a semnat cu Antreprenorul Tirrena Scavi SpA. contractul de executie lucrari „Finalizarea lucrarilor la Nodul Gilau si conexiunea dintre Sectiunea 2B cu Subsectiunea 3A1, Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea”. Valoarea de semnare a contractului este de 25.675.230,51 lei fara TVA. Durata contractului este de 118 luni, din care 10 luni perioada de executie si 108 luni perioada de notificare a defectiunilor”, anunta CNAIR potrivit hotnews.ro.

Cluj: SEMNAT! Contractul pentru finalizarea podului peste Someș care să lege autostrada Transilvania de tronsonul Gilău - Nădășelu. Vezi cât durează execuția: 1

Podul peste Somes a fost inceput de catre Bechtel, dar dupa rezilierea contractului cu firma americana a ramas pierdut in procedurile birocratice ale Companiei de Autostrazi, in timp ce lotul adiacent fusese deja contractat.
Asociatia Pro Infrastructura a publicat recent noi imagini cu tronsonul Gilau – Nadaselu, pe care il numeste „cel mai frumos muzeu de autostrada” din cauza faptului ca nu va putea fi utilizat „minim un an” si aminteste ca s-au pierdut deja doua luni in care constructia podului peste Somes ar fi putut incepe daca autoritatile ar fi semnat contractul.

Pentru finalizarea podului de peste Somes Compania de Autostrazi lansase in 2015 o licitatie ce in cele din urma a fost anulata. Fosta conducere CNADNR acuza documentatia slaba scoasa la licitatia si a avut nevoie de aproape 10 luni pentru refacerea caietului de sarcini.

Licitatia a fost, in cele din urma, lansata abia in octombrie 2016, iar ofertele au fost depuse, intr-un final, in 9 februarie 2017. Conform caietului de sarcini, dupa semnarea contractului termenul pentru finalizarea lucrarilor este de 10 luni.

Asociația Pro Infrastructura a tras numeroase semnale de alarmă privind această situație absurdă. Aceștia au publicat pe Facebook noi imagini cu ceea ce ei au numit „Autostrada Muzeu”.

 

„ATENȚIE! Imagini care vă pot afecta emoțional!
Nu vorbim de știrile de la ora 5, este doar cel mai frumos muzeu de autostradă din România. Cei 8,7 km din Autostrada Transilvania între Gilău și Nădășelu sunt aproape gata. Un coleg norocos din organizația noastră i-a testat și acum puteți vedea și voi cum se simte acest drum de la volan.

Însă va mai trece măcar un an, din acest moment, până când vom circula și noi pe aici. Așa că vom avea multe luni de zile de așteptat până când podul Gilău peste Someș va fi gata, pod care va face operațional acest segment, conectându-l de restul Autostrăzii A3.

Cluj: SEMNAT! Contractul pentru finalizarea podului peste Someș care să lege autostrada Transilvania de tronsonul Gilău - Nădășelu. Vezi cât durează execuția: 2 Cluj: SEMNAT! Contractul pentru finalizarea podului peste Someș care să lege autostrada Transilvania de tronsonul Gilău - Nădășelu. Vezi cât durează execuția: 3 Cluj: SEMNAT! Contractul pentru finalizarea podului peste Someș care să lege autostrada Transilvania de tronsonul Gilău - Nădășelu. Vezi cât durează execuția: 4

În acest moment așteptăm semnarea contractului, după ani de zile de bâlbe și demonstrații de incompetență din partea autorităților.

Vezi video aici:

Deja am pierdut două luni. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere nu a reușit până acum să semneze contractul, deși a confirmat un câștigător pentru acest „ciot” lipsă încă de la începutul lunii iulie.

Advertisements
error: Content is protected !!