Hotel din Cluj: „Mergeţi să alăptaţi la toaletă”. Vezi reacția mămicilor:

Updated on iulie 5, 2016 Două mămici au susţinut că au fost trimise la toaletă să alăpteze de angajaţii hotelului Ramada din Cluj Napoca. Aceastea au postat un mesaj pe Facebook în care au explicat întreaga întâmplare.

“Hotel Ramada din Cluj-Napoca nu permite alăptatul în holul hotelului!! Pentru că eu şi o altă mămică, invitate la o nuntă ce avea loc acolo, am îndrăznit să alaptam, am avut parte de următorul răspuns din partea a 2 angajaţi: << Aici nu este cârciumă de alaptat! Mergeţi să alăptaţi la toaletă sau vă luaţi cameră pentru ca deranjati clienţii hotelului. Dacă nu vă convine de ce nu aţi lăsat copiii acasă.>> Când am început să ripostam am fost ameninţaţi cu security”. Aceasta este postarea unei mame din Cluj pe grupul de pe Facebook “Alăptează”, care are peste 12.000 de membri.

ramada

(foto Facebook Hotel Ramada)

Postarea a avut peste 600 de comentarii şi mulţi dintre membrii grupului au postat comentarii pe pagina de Facebook a hotelului. Ratingul dat de clienţi hotelului pe Facebook a scăzut rapid de la 5 stele la o stea. Administratorii paginii de Facebook au decis să dezactiveze ratingurile, informează adevarul.ro

“Personal am fost la hotel şi a fost ok…dar să aflu că trimiteţi la toaletă o mamă care îşi alăptează copilul mi se pare dezgustător. Vreau să cred că întamplarea reflectă părerea unui anagajt…şi nu politica hotelului. Am alăptat în hoteluri, parcuri, mall-uri şi multe alte locuri publice, din tara si din strainatate fara sa fiu trimisa la toaleta. Am facut asta fara rusine si chiar cu mandrie pt binele si sanatatea copilului meu. Mamele trebuie incurajate sa alapteze….daca sunteti atat de jigniti de un san din care se hraneste un bebelus, alocati o camera special pt asta. Asa mama si puiul sunt intr-un mediu linistit ai curat si angajatii dumneavoastra nu se simt lezati. O zi buna”, scrie o clientă pe pagina de FB a hotelului.

Răspunsul Hotelului Ramanda Replica administraţiei hotelului vine tot pe Facebook:

“Cu titlu general mentionam faptul ca suntem intotdeauna bucurosi de oaspeti, indiferent de varsta acestora. Ne bucuram ori de cate ori avem printre noi copii si chiar incurajam prezenta acestora la Ramada Cluj, prin facilitatile speciale pe care le oferim: cazare gratuita pana la 10 ani, acces la SPA, fara niciun cost, pentru copiii pana la 5 ani, meniuri speciale in restaurante si mici surprize pentru cei mici.

Toate acestea tin de standardele lantului hotelier din care facem parte, standarde care, insa, contin si un set de reguli pe care clientii nostri trebuie sa-l accepte. Avem intotdeauna alternative la cerintele clientilor nostri, in cazul bebelusilor care au nevoi specifice oferim diverse sali (si in limita disponibilitatii chiar si o camera de hotel) unde sa poata fi hraniti, si unde intimitatea si confortul pot fi garantate, respectiv toaleta dotata cu toate utilitatile unde bebelusii pot fi schimbati.

Important e sa existe un dialog si intelegere de ambele parti […] Cu titlu particular, dupa o investigatie interna detaliata, suntem in masura sa negam vehement cele aparute in presa/mediul on-line referitor la pretinsele afirmatii facute de catre angajatii nostri.

In cel mai bun caz, poate fi vorba despre o neintelegere intre clientele noastre si angajatii ce deserveau locatia in ziua respectiva, ca sa nu vorbim despre rea credinta din partea persoanelor care propaga asemenea neadevaruri. Clientele noastre care au ales sa isi alapteze copii in receptia hotelului, au oprit televizoarele amplasate acolo, fara a anunta personalul despre acest lucru. Odata ce a fost sesizat acest aspect, angajatii nostri le-au adus la cunostinta clientelor faptul ca standardele hotelului nostru impun mentinerea deschisa a televizoarelor in receptie.

Clientele noastre au reclamat faptul ca respectivele televizoare le iradiaza copii, moment la care acestora le-au fost indicate locatii alternative unde ar putea alapta, wintergarden, camera mirilor etc. In acest context le-a fost indicat faptul ca hotelul ofera si facilitati privind schimbatul bebelusilor, in cazul in care ar avea nevoie de aceste servicii.

Avand in vedere cele de mai sus, afirmam cu tarie ca nu corespunde adevarului faptul ca li s-a indicat clientelor noastre sa isi alapteze copiii in toaleta. O astfel de afirmatie si atitudine este incompatibila cu standardele de excelenta pe care hotelul nostru urmareste sa le atinga. Mentionam faptul ca, asa cum le pretindem angajatilor nostri sa respecte standardele lantului hotelier din care facem parte, si sa ofere clientilor servicii de cea mai buna calitate, suntem la fel de fermi in a solicita clientilor nostri o atitudine corecta fata de noi, si nu vom ezita sa ne aparam drepturile, inclusiv pe cale legala, in cazul in care vom considera ca se impune acest lucru, fata de propagarea unor informatii false.”

Advertisements
error: Content is protected !!