Cluj: Haos la Fan Courier! „M-am simţit ca o vită”

Updated on mai 12, 2016 Trimiterea unui pachet cu Fan Courier a devenit în ultima perioadă o afacere proastă. Conducerea companiei dă vina pe lipsa de personal și numărul foarte mare de colete trimise.

Astfel unii clienți sunt nevoiţi să aştepte, după cum spun chiar ei, ore în şir la depozitul firmei de curierat pentru a intra în posesia coletelor care, teoretic, ar trebui să le ajungă la uşă, informează voceatransilvaniei.ro.

ercccec

„M-am simţit ca o vită”, recunoaşte un clujean care a fost nevoit să meargă să îşi ridice singur coletul comandat prin Fan Courier.

Un altul spune că a fost nevoit să aştepte cinci ore la sediul Fan Courier din Cluj, totul în zadar, pentru că angajaţii de aici nu au găsit coletul respectiv. Iar „distracţia” s-a repetat, joi dimineaţa.

Potrivit unor informaţii neoficiale, mai mulţi angajaţi ai companiei Fan Courier au demisionat, iar asta a dus la impasul în care se află compania.

Roxana Magopeţ, PR al Fan Courier, a declarat pentru Vocea Transilvaniei că firma se confruntă cu o fluctuaţie de personal, dar şi cu o creştere mare al volumului de comenzi pe toată ţara.

„Sunt posibile întârzieri şi în Cluj şi în alte oraşe. În cazurile menţionate probabil a fost vorba de colete care nu au fost găsite la depozit în timp. Noi facem angajări, inclusiv de curieri, pentru că suntem focusaţi pe servisarea cât mai bună a clienţilor noştri şi astfel de incidente sunt regretabile şi încercăm să le corectăm”, a precizat Roxana Magopeţ.

În final, reprezentantul Fan Courier le cere clienţilor a subliniat că toţi clienţii care sunt nemulţumiţi ar trebui să relateze cazurile companiei, pentru a se putea interveni.

error: Content is protected !!