Cluj: Trotuarul sau Pista de biciclete? „Nu cred ca trotuarul trebuia protejat de biciclisti, ci mai degraba trotuarul impreuna cu pista de biciclete trebuia protejat de masini”

Updated on ianuarie 22, 2016 Primăria Cluj Napoca a luat decizia de a monta stâlpișori pe str. Horea pentru a proteja trotuarul de mașini, însă nu s-a gândit să facă același lucru și pentru pista de biciclete.
Pista este expusă mașinilor care vor parca cel mai probabil pe ea. Un clujean, Roland Vachter, a făcut o sesizare în acest sens pe platformadomnuleprimar.ro

„Am observat ca pe strada Horea s-au montat stalpisori la intersectiile cu strazile secundare.
Pe de o parte este bine ca se protejeaza fizic trotuarele, pe de alta parte pista de biciclete ramane neprotejata, e o invitatie pentru a parca pe pista de biciclete (poza atasata), mai mult este si un pericol pentru biciclisti in cazul in care acestea cad (fiind stalpisori de metal).

Nu cred ca trotuarul trebuia protejat de biciclisti, ci mai degraba trotuarul impreuna cu pista de biciclete trebuia protejat de masini.
Din pacate pe strada Horea, diferenta de nivel dintre sosea si pista de biciclete este mult prea mica (chiar mai mica decat diferenta de nivel dintre pista si trotuar).

Propun ca si solutie montarea pe bordura dintre sosea si pista (nu pe pista, ca sa nu piarda din latime) delimitatoare (atasat gasiti poze), astfel incat bordura + aceste delimitatoare sa fie suficient de inalte incat masinile sa nu poate sa treaca peste ele.cdcdcd
Va rog, luati in considerare, dar in orice caz, gasiti o solutie de a proteja fizic biciclistii (si nu cu stalpisori).”, a scris clujeanul.

Advertisements
error: Content is protected !!