Cluj. Caldura mare in autobuze. „Multe dintre noile autobuze cumparate pentru CTP continua sa nu foloseasca aerul conditionat, desi temperaturile sunt extrem de ridicate”

Updated on august 13, 2015 Temperaturile ridicate din ultima perioadă îi nemulțumește pe clujenii care merg cu transportul public deoarece, deși multe autobuze au sistem de aer condiționat, șoferii refuză să îl folosească.

Clujeanul Dan Martin, a făcut o sesizare pe domnuleprimar.ro, în care spune că problema aerului condiționat din mijloacele de transport în comun nu a fost rezolvată, în ciuda deselor semnalări ale cetățenilor și a presei.

El a scris că pe linia 30, într-un autobuz nou marca Solaris, soferul a refuzat sa porneasca aerul conditionat, desi temperatura era de 35 de grade (la umbra).

Buna ziua,

Doresc sa va atrag atentia ca din pacate persista o mai veche problema care a fost semnalata si de presa locala in cateva randuri, insa vad ca nu s-a putut gasi o rezolvare. Concret, multe dintre noile autobuze cumparate pentru CTP continua sa nu foloseasca aerul conditionat, desi temperaturile sunt extrem de ridicate.

Ultima data azi, intr-un autobuz marca Solaris, pe linia 30, soferul a refuzat sa porneasca aerul conditionat, desi temperatura era de 35 de grade (la umbra). Va dati seama ca in autobuz temperatura e si mai ridicata. Si nu e un caz izolat.

Chiar nu se poate face nimic in acest sens pentru ca noi, calatorii, cei care platim bilete si abonamente si care se sustine CTP Cluj, sa beneficiem de conditii decente? E chiar imposibil? Nu mai spun ca desi primaria a cumparat 40 de autobuze noi, iar CTP inca 10, situatia parcului CTP Cluj continua sa fie delicata.

Statistic, chiar domnul Neag recunostea ca din 250 de autobuze, 200 au o vechime mai mare de 10-12 ani si au durata de exploatare depasita de mult. Unele dintre aceste autobuze vechi au ajuns deja sa reprezinte un pericol pentru trafic. Cand intentioneaza primaria sa investeasca in autobuze noi si ce planuri aveti pentru reinnoirea parcului auto al CTP?

Stiu ca urmeaza sa se achizitioneze 20 de troleibuze si 10 autobuze electrice, dar e totusi prea putin raportat la numarul de ”rable”. Daca nu se poate altfel, luati exemplu de la primariile unor orase precum Bucuresti, Timisoara, Pitesti, Alba Iulia sau chiar Turda, foarte aproape de noi. Primariile acestor orase au scapat de vechituri si au investit in autobuze noi. O sa va dau doua exemple, in cunostinta de cauza.

Bucurestiul a achizitionat 1.500 de autobuze noi Mercedes, iar Pitestiul (care e de 3 ori mai mic decat Clujul) a achizitionat in acest an nu mai putin de 90 de autobuze noi marca Solaris. Deci la altii se poate…

Advertisements
error: Content is protected !!