Updated on martie 19, 2015 „Am investit foarte mult in reteaua de comunicatii si calitatea serviciilor din Romania in ultimii ani si intentionam sa mergem in aceeasi directie in urmatorii ani prin investitii de 500 milioane de euro pana in 2018”, a declarat joi Jean Francois Fallacher, seful Orange Romania in cadrul unui eveniment organizat la Cluj-Napoca.
Parte a strategiei anuntate in urma cu doua zile de grupul Orange este si transformarea magazinelor operatorului mobil in ‘magazine smart’. Pana in 2018, 20% din toate magazinele Orange din Europa vor fi modernizate si adaptate la un nou concept prin care vor sa puna si mai mare accent pe experienta clientului.
Primul astfel de magazin a fost deschis in Romania, in Cluj-Napoca (pe Bd. 21 Decembrie 1989) in prezenta primarului Emil Boc.
In acest magazin, clientii primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmari ofertele pe 18 ecrane interioare si pe un videowall, precum si pe telefoanele si tabletele expuse, iar contractele se semneaza in format electronic, anunta hotnews.ro.
O alta noutate este masa digitala, la care, cu ajutorul unui reprezentant de vanzari, clientii persoane fizice isi pot configura propriul abonament, alegand serviciile si resursele pe care le considera potrivite. Clientii persoane juridice au zone special amenajate in care pot discuta cu reprezentanti de vanzari dedicati despre solutii personalizate pentru afacerile lor.
In magazin pot fi testate peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth si MyKronoz, cele mai noi casti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum si boxe Logitech, Sony si Samsung.
Compania promite sa reduca timpii de asteptare in astfel de magazine, in acest sens toate produsele avand QR coduri care pot fi scanate de catre cei interesati sa le cumpere. Cand ajung la casa, consumatorii gasesc deja acolo produsul si-l pot plati.