Updated on martie 3, 2015
Furnizorul de software pentru pachete de beneficii pentru angajaţi Thomsons Online Benefits va demara luna viitoare un program de recrutare de tip centru de evaluare (Assessment Center), în urma căruia 10 dintre participanţi vor deveni angajaţi ai biroului din Cluj, în departamentul Helpdesk. Centrul de evaluare va fi susţinut în limba engleză, iar participarea se va face pe baza unei preselecţii, în urma căreia aproximativ 30 de candidaţi vor lua parte atât la interviuri de grup, cât şi la interviuri individuale şi traininguri.
În prezent compania are peste 110 angajaţi în biroul din Cluj, iar începând cu anul 2014 are management local, odată cu numirea lui Andrei Pantelimon în poziţia de general manager.
“Acest centru de evaluare este o modalitate creativă prin care ne propunem să ocupăm cele 10 poziţii de Helpdesk, din totalul de 20 de poziţii disponibile în acest moment, dar şi un proiect unic pentru Cluj-Napoca, deoarece va fi organizat în afara biroului”, a spus Andrei Pantelimon, general manager Thomsons Online Benefits Cluj.
Candidatul ideal pentru poziţiile vizate de centrul de evaluare Thomsons Online Benefits trebuie să aibă cunoştinţe avansate de limba engleză, precum şi capacitatea de a ajuta clienţii să găsească soluţii potrivite.
Experienţa anterioară a candidaţilor în relaţia cu clienţii reprezintă un avantaj. “Încă din 2012, când Thomsons a intrat pe piaţa din România, echipa s-a extins constant, astfel că la finalul anului 2014 am dublat spaţiul de birouri disponibil în Cluj-Napoca, printr-o investiţie de peste 1 milion de lei”, a spus Pantelimon. (sursa: zf.ro)
Thomsons Online Benefits a deschis biroul din Cluj-Napoca în anul 2012, iar un an mai târziu, în iulie 2013, a inaugurat un centru global de pregătire, Thomsons Academy, în urma unei investiţii de 520.000 de euro (450.000 de lire sterline). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj şi Silicon Valley. De la inaugurarea biroului de la Cluj, aproximativ 200 de angajaţi ai Thomsons au participat la sesiuni de pregătire, care au inclus cursuri despre propriul produs software, Darwin, precum şi cursuri de dezvoltare a abilităţilor interpersonale şi a cunoştinţelor tehnice specifice.