A fost lansat videoclipul filmat de MrBeast la Salina Turda. Ce a făcut cel mai faimos YouTuber în subteran timp de 7 zile

Updated on octombrie 13, 2024 A fost lansat videoclipul filmat de MrBeast la Salina Turda. Ce a făcut cel mai faimos YouTuber în subteran timp de 7 zile 1

MrBeast – James Stephen, 26 de ani, cel mai faimos YouTuber din lume, cu 320 de milioane de abonaţi, a petrecut 7 zile la Salina Turda alături de alţi faimoşi creatori online video de conţinut şi a explorat una din cele mai spectaculoase atracţii turistice din lume ca pe “un oraş subteran”.

“Acest oraş este construit în interiorul unei mine care datează de peste o mie de ani. Şi cu nenumărate tuneluri şi camere neexplorate, cine ştie în ce orori vom da. Acestea sunt scările care coboară în oraş. Cât de vechi sunt aceste scări? Mai vechi decât noi. În regulă, acum că suntem aici jos, uită-te cât de sus e tavanul. Wow. În timpul celui de-al doilea război mondial, atunci când România a fost bombardată, mii de oameni s-au ascuns aici şi acum doar o grămadă de youtubers trăiesc”.

Pe Instagram, acolo unde are 61 de milioane de urmăritori, MrBeast a publicat o poză de la salină alături de ceilalţi YouTuberi participanţi. Pe fundal se vede sigla de promovare turistică a României. “<> tocmai a fost încărcat! Acest videoclip este unul dintre cele mai amuzante videoclipuri pe care le-am făcut în ultima vreme :)”, a scris el.

Cel mai frumos loc subteran din România, apreciat la nivel mondial, este Salina Turda, din Transilvania, sculptată de mână în secolul al treisprezecelea. Salina este în prezent muzeu şi centru de recreere şi dispune de terenuri de basket şi de mini-golf, roată panoramică şi chiar şi un lac unde vizitatorii se pot plimba cu barca. Potrivit unor estimări ZF, salina este vizitată de 700.000 de turişti anual.

Faimosul vlogger este cunoscut pentru actele sale caritabile, dar şi pentru episoadele trăznite în care oferă sume mari de bani unor persoane la întâmplare pentru a cumpăra produse din magazine în doar câteva minute şi alte experimente inedite.

La început, preocupat de jocuri video şi cu brandul său virtual de restaurante MrBeast Burger, vloggerul a deschis trei organizaţii de filantropie – Beast Philanthropy, Team Trees şi Team Seas.

Advertisements
error: Content is protected !!