Doi studenți din Cluj Napoca au pornit o afacere de la zero. Au investit 600 de lei și acum au o cifră de afaceri de 330.000 de lei

Updated on decembrie 22, 2020 Ionel Timiş şi Bene Laszlo, doi studenți în Cluj Napoca, au pornit o afacere proprie care a luat numele Zamir şi care era, iniţial, un magazin online de tricouri perso­na­lizate.

Mai târziu, businessul s-a reorientat către revânzarea de îmbăcăminte printată, iar astăzi este un brand de şosete colorate.

Doi studenți din Cluj Napoca au pornit o afacere de la zero. Au investit 600 de lei și acum au o cifră de afaceri de 330.000 de lei 1

Până anul trecut, Ionel Timiş şi Bene Laszlo au importat şi vândut şosete, activi­ta­te care le-a adus în 2019 o cifră de afaceri de 330.000 de lei. Din octombrie 2020, au o colecţie proprie, în care orice pereche de şosete costă 22 de lei. Cele mai populare sunt cele cu desene care ilustrează halbe de bere, dar şi cele cu personaje precum Salvador Dali, Pablo Picasso sau Albert Einstein.

„Producţia efectivă are loc în Turcia, dar noi alegem totul, chiar şi firele de bum­bac. Toate şosetele din colec­ţia proprie sunt făcute cu idei­le noastre. Când am început să căutăm parteneri, am cău­tat şi în România, şi în China, şi în Turcia. Nu am sta­bilit o colaborare cu o fa­brică din România, pentru că nu am reuşit să ne înţelegem la preţ, noi având stocuri foarte mici“, au povestit cei doi antreprenori la emisiunea online ZF Afaceri de la zero.

Şosetele Zamir se vând prin intermediul unui magazin online, care permite comenzile plasate doar în România, iar cei doi tineri antreprenori îşi doresc ca, anul viitor, să lanseze un magazin valabil şi în străinătate. În prezent, Zamir este prezent cu o insulă în centrul comercial Iulius Mall din Cluj-Napoca.

Cum publicul-ţintă pentru şosetele Zamir sunt studenţii, Ionel Timiş şi Bene Laszlo spun că businessul a fost afectat de faptul că aceştia au plecat din Cluj-Napoca spre oraşele lor natale, din cauza pandemiei. Pentru 2021, speranţa lor este că lucrurile îşi vor reveni la normal şi îşi doresc chiar să meargă cu brandul lor de şosete la festivaluri.

Investiţia celor doi în Zamir a fost de 600 de lei, însă odată cu deschiderea punctului de desfacere din Iulius Mall, investiţiile au crescut.

Advertisements
error: Content is protected !!