Updated on decembrie 15, 2020 Traseul pe viitoarea șosea rapidă între Cluj și Borș va fi fracturat de porțiunea lipsă din zona Zalău, care va fi dificil de realizat, potrivit ministrului Transporturilor.
“Din A3 sunt șanse mari să finalizăm cei 160 km noi pentru care am semnat contractelele, cu excepția celor 3 km din tronsonul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău, cu Tunelul Meseș, o lucrare foarte grea pentru care execuția va necesita trei ani”, a declarat Lucian Bode, citat de Ziua de Cluj.
„În acest an am reușim să menținem toate șantierere deschise, deși a fost foarte greu. Pe A3 se lucra timid pe două tronsoane în 2019, astăzi avem deja contracte semnate pentru 110 km, iar din cele 10 tronsoane pe ultimele două le-am scos la licitație în noiembrie.
În februarie – martie urmează le semnăm ca să avem A3 în integralitate în direcția implementării, iar în câțiva ani să finalizăm cei 160 km din A3 ”, a declarat Bode.
„Vrem să legăm Moldova de Transilvania prin A8, Moldova de București prin A7, la A13 să scoatem la licitație execuția tronsonului Bacău – Brașov, din fondurile de coeziune. Vom realiza “Autostrada Nordului”, drumul de mare viteză Suceava – Baia Mare care are și o lege aprobată la nivel prezidențial, deși pe Baia Mare – Bistrița avem o contestație.
E o prioritate să legăm toate regiunile între ele și apoi cu Europa, altfel nu putem să dezvoltăm această țară”, a mai spus ministrul