Ce riscă Alexandru Chipciu după ce a luat intenționat cartonaș roșu

Universitatea Cluj a plecat învinsă din meciul cu U Craiova. În minutul 90+4, Alexandru Chipciu a văzut al doilea galben și a fost eliminat.

Alexandru Chipciu, titular în meciul de pe Ion Oblemenco, a văzut al doilea cartonaș galben în minutul 90+5 după ce a întârziat executarea unei lovituri libere.

Ce riscă Alexandru Chipciu după ce a luat intenționat cartonaș roșu 1

Fostul jucător al celor de la FCSB nu a respectat distanța regulamentară la o lovitură liberă pentru Universitatea Craiova și astfel va fi suspendat pentru meciul din Cupa României Betano, informeaza fanatik.ro.

Prezent în platoul emisiunii Digi Sport Special, fostul arbitru FIFA Marius Avram a declarat că jucătorul lui U Cluj, de fapt, nu și-a calculat bine mișcarea și riscă să fie suspendat mai mult decât și-ar fi dorit.

”Pentru faptul că el nu respectă distanța și blochează executarea, în mod clar putem spune că gestul pe care l-a făcut este unul intenționat. Ceea ce Chipciu sunt sigur că nu știe, este faptul că arbitrul are posibilitatea de a scrie în raport că, după părerea lui, acest al doilea cartonaș galben a fost luat în mod intenționat.

În acest caz, regulamentul s-a schimbat. Dacă arbitrul menționează acest lucru, jucătorul nu mai este suspendat o etapă, așa cum se întâmplă în mod normal pentru un cumul de cartonașe galbene, ci se poate extinde suspendarea pe mai multe etape”, a transmis Marius Avram.

La flash-interviu, Eugen Neagoe, antrenorul lui U Cluj, a comentat gestul jucătorului său: ”Nu a fost niciun plan la Chipciu, chiar nu știu de ce a luat galben. O să vorbesc cu el. Dar așa ar putea părea, că a fost intenționat”.

error: Content is protected !!