Cluj: Și-a perdut 90% din clienți după care s-a făcut voluntar. Povestea unui bucătar clujean afectat de pandemie

Updated on decembrie 3, 2020 Antreprenorul Nicoleta Zsigmond Jurj, bucătarul șef la compania de catering Bucătăria Zen, s-a văzut nevoită să se reorienteze după intrarea țării în starea de urgență.

Compania care se baza pe livrarea de mâncare în birourile din Cluj Napoca și-a pierdut 90% dintre clienți din cauza pandemiei de coronavirus.

Cluj: Și-a perdut 90% din clienți după care s-a făcut voluntar. Povestea unui bucătar clujean afectat de pandemie 1

„Lipsa de clienți, reducerea acestora cu 90% în momentul închiderii birourilor a fost, cred, cea mai mare provocare. Apoi lipsa de alimente de bază a mai îngreunat situația. În timpul stării de urgență a fost mult mai greu să ne aprovizionăm de la producătorii locali”, a declarat aceasta pentru transilvaniastartup.ro.

Nicoleta Zsigmond Jurj nu a cedat însă și s-a reorientat. A început o campanie de susținere a medicilor din linia întâi prin donarea de mese de prânz. Apoi, când a fost clar că vom rămâne în această stare pe termen indefinit, s-a îndreptat către familii, aflate acum în casă.

„Deoarece am început promovarea și livrările în principal către office-uri, închiderea acestora odată cu starea de urgență ne-a afectat foarte tare. În prima faza, de haos și incertitudine, am încercat și noi să fim parte din lupta pentru binele tuturor, printr-o campanie de susținere a medicilor din linia întâi prin donarea de mese de prânz.

Apoi, când a fost clar că vom rămâne în această stare pe termen indefinit, am reanalizat segmentul țintă și ne-am îndreptat către familii, aflate acum în casă, cu provocarea de a fi partener, părinte, dascăl și angajat în același spațiu și timp.

Copiii au fost încântați de mâncare, mămicile fericite că puii lor mănâncă cu poftă o mâncare sănătoasă și asta ne-a adus încet în atenția grădinițelor. După ce copiii, cei mai buni critici, au “testat” meniurile și s-au declarat mulțumiți am început livrarea și livrăm și acum”, a mai spus Nicoleta, care a făcut și o descriere a afacerii.

„Bucătăria Zen este un delivery care dorește să așeze pe masă întregii familii în fiecare zi o altă mâncare pentru trup și suflet, plină de savoare și arome, gătită lent, fără adaosuri și aditivi, sănătoasă, echilibrată nutrițional, după rețetele tradiționale ale bunicelor din toate colțurile lumii și cu ingrediente de sezon alese cu grijă de la fermieri și producători locali”.

error: Content is protected !!