Cluj vs București. Ciprian Ciucu: „Așa ar fi putut arata Prelungirea Ghencea sub o administrație eficienta. Intre timp administrația liberala a Clujului continua sa ne arate care sunt standardele spre care trebuie sa tindem. Diferențele se vad cu ochiul liber”

Updated on mai 21, 2020 Cluj vs București. Ciprian Ciucu, candidat PNL Sector 6 București, face o comparație între strada Bună Ziua din Cluj, recent modernizată, și prelungirea Ghencea.

Ciprian Ciucu: „Așa ar fi putut arata Prelungirea Ghencea sub o administrație eficienta. Atat Primaria Generala, cat si Primaria de Sector condusa de psdistul Gabriel (impru)MUTU au ignorat timp una dintre cele mai aglomerate zone ale sectorului nostru, zona pentru care au promis de nenumarate ori solutii.

Cluj vs București

 

Cluj vs București

De ani de zile in Ghencea oamenii se zbat printre noroaie, trotuare inguste (sau deloc), ambrozie, lipsa utilitatilor, trafic, poluare. Intre timp administrația liberala a Clujului continua sa ne arate care sunt standardele spre care trebuie sa tindem. Diferentele se vad cu ochiul liber.

Asa ar fi trebuit sa arate Prelungirea Ghencea si asa va arata sub o conducere liberala!”

Modernizarea străzii Bună Ziua din Cluj.

Strada Bună Ziua a fost redată circulației mai devreme decât s-a preconizat inițial. Deși termenul final de execuție era luna iulie 2020, lucrările privind modernizarea și supralărgirea străzii Bună Ziua și amenajarea sensului giratoriu la intersecția străzilor Trifoiului -Fagului-Măceșului – Bună Ziua s-au încheiat în data de 15 mai.

Vezi video aici:

Strada are o lungime de 1.160 ml, iar valoarea lucrării a fost de 19.758.582,25 Lei + TVA, investiția fiind suportată din fonduri de la bugetul local.

”Bună Ziua, după cum știți, era o stradă cu două sensuri, fără trotuare, fără spațiu verde, cu stații de autobuz improvizate și cu o canalizare precară. Astăzi este una dintre cele mai moderne străzi, aș putea spune chiar bulevarde din orașul nostru.

Avem 3 benzi, două de urcare și una de coborâre, piste de biciclete de 1,5 metri pe fiecare sens de mers, șase stații de transport în comun, câte 3 pe fiecare parte, inclusiv stații de transport în comun înierbate, cu toate utilitățile introduse în subteran, cu stații de încărcare pentru mașini electrice, cu sistem modern de colectare a apelor pluviale și tot ceea ce presupune practic confort într-un oraș european”, a transmis primarul Emil Boc.

Strada Bună Ziua a impresionat și un politician din Pitești.

„Nu este Paris, nu este nici Londra, nici Berlin,…, sunt poze din România, din Cluj-Napoca!!!”,a scris Mihai Coteț pe Facebook.

Acesta a fost impresionat și de numărul de copaci plantați pe marginea noului drum.

 

„Dimensiunea verde a orașului reprezintă o direcție clară de dezvoltare a orașului pentru municipalitate. Pe strada Bună Ziua au fost plantați 64 de copaci, urmând ca în toamnă să continue acțiunea de plantare. De asemenea, stațiile pentru transportul în comun sunt dotate cu copertine verzi (gazon).”

error: Content is protected !!