Cluj: REACȚIE Wizz Air după ce un pasager nu avea spătar la scaun. Vezi ce spune compania:

Updated on iulie 19, 2017 Astăzi, pe Facebok, un pasager Wizz Air a postat o fotografie în care se poate observa că un pasager nu are spătar la scaun. Compania a venit cu precizări în care spune că în timpul zborului pasagerul a fost mutat.

Pe Facebook, Roman Bogdan a postat o fotografie cu mesajul: “In avionul Wizzair de la Cluj se poate intampla sa nu ai spatar”

Cluj: REACȚIE Wizz Air după ce un pasager nu avea spătar la scaun. Vezi ce spune compania: 1

Declarație Wizz Air, potrivit stirileprotv.ro: “Se întâmplă uneori ca scaunele din aeronave să devină inutilizabile din cauza folosirii lor necorespunzătoare de către pasageri și nu este posibilă remedierea acestora imediat.

Wizz Air confirmă că în cazul în care există un scaun deteriorat sau nefuncțional în aeronavele sale, acesta va fi clar marcat și pasagerilor nu li se va permite să călătorească pe un astfel de loc.

Se poate observa clar din imaginea prezentată că aeronava este încă la sol și că îmbarcarea pasagerilor este în curs de desfășurare.

Înainte de decolare și pe întreaga durată a zborului, persoana în cauză a fost mutată pe un loc corespunzător, în conformitate cu procedurile de siguranță ale Wizz Air. Wizz Air reconfirmă că principala sa prioritate este siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor.”

Compania ungară low-cost Wizz Air, liderul pieţei transportului aerian de pasageri din România, și-a exitins activităţile din Cluj-Napoca începând din martie 2017, prin achiziţia celei de-a şasea aeronave din flota din Cluj-Napoca, dar şi prin deschiderea a şase noi rute către Stockholm, Bratislava, Baden-Baden, Frankfurt, Larnaca şi Malta.

error: Content is protected !!