Cluj: Eminescu inspiră naționala de baschet feminin înainte de meciul cu Turcia de la Sala Polivalentă

Updated on februarie 15, 2016 Sponsorul principal al reprezentativei tricolore a demarat o campanie inedită de promovare a meciului de foc cu Turcia, care contează pentru calificarea la Campionatul European și se va desfășura, sâmbătă, la Cluj-Napoca, fiind transmis de TVR2,.

La inițiativa sponsorului principal, rețeaua de socializare Facebook, dar și mare parte din orașul Cluj-Napoca s-au umplut de imagini cu baschetbalistele „tricolore“ pozând în războinice pregătite de bătălie, afișele fiind însoțite de versuri inspirate din „Scrisoarea a III-a“ și adaptate mult așteptatei întâlniri baschetbalistice.

bfffrsdd

“În momentul în care ne-am implicat în susținerea sportului, am vizat campanii quality, smart, diferite de promovarea clasică și uneori sterilă întâlnită în sportul românesc. Din feedback-ul pe care l-am avut până acum pe rețelele de socializare, fanii par extrem de încântați de idee și reacționează pozitiv. Dorim să creștem popularitatea acestui sport minunat – baschetul – în România, iar, în cazul concret al meciului de sâmbătă, ne dorim, atât noi, cât și baschetbalistele din echipa națională a României, să vedem Sala Polivalentă din Cluj umplută la refuz”, a declarat, pentru ring.ro, compania de PR a sponsorului principal al naționalei feminine de baschet.

[ads2]

Cele două reprezentative sunt la egalitate de puncte în Grupa H a preliminariilor pentru EuroBasket Women 2017, având câte două victorii, din tot atâtea posibile.

Naționala României speră că, având sprijinul a 7.000 de fani, poate produce marea surpriză a preliminariilor.

error: Content is protected !!