„Oficial, Compania de Transport Public Cluj Napoca a anuntat ca ei nu imi vor mai raspunde mailurilor cu reclamatii care semnaleaza defectiuni ale automatelor”

Updated on februarie 4, 2016 O clujeancă, Oana Nicoleta (www.spi-oana.org) s-a arătat nemulțumită de faptul că CTP Cluj refuză să mai răspundă la sesizările are semnaleaza defectiuni ale automatelor. CTP se justifică spunând că sistemul a fost instalat de o altă firmă iar ei sunt doar beneficiai. Tocmai în această calitate de beneficiar CTP trebuie să ofere explicații în caz de disuncționalități. Odată ce au semnat procesul verbal de recepție al sistemului CTP este direct răspunzător în fața clujenilor. Firma care a instalat sistemul răspunde în fața CTP nu a clujenilor.

Oficial, Compania de Transport Public Cluj Napoca a anuntat ca ei nu imi vor mai raspunde mailurilor cu reclamatii care semnaleaza defectiuni ale automatelor. Pentru ca, asa se comunica cu publicul. Investim bani in automate si sisteme care nu functioneaza, dar nu avem nici macar un departament “relatii cu publicul”.

eerere

Vi se pare corect?

error: Content is protected !!