Primaria Cluj emite abonamente de parcare false? „Serviciul Parcari isi bate joc de mine”

Updated on ianuarie 29, 2016 Un clujean, Rusu Florin, a avut parte de o experiență neplăcută din partea Serviciului Parcări din cadrul Primăriei. Acesta a avut un abonament de parcare dar dintr-o eroare a angajaților i s-a emis un abonament fals, iar acum nu îl mai poate înnoi.
„Serviciul Parcari isi bate joc de mine.Prin instintarea 167850/7/21.05.2014 mi s-a comunicat ca mi s-a aprobat un loc de parcare pentru fiul meu,persoana cu gradul 1 de handicap, eu fiind asistentul sau personall In 30.05.2014 mi s-a eliberat abonamentul 8144/30.05.2014.

In 2015,prin ianuarie am fost sa-l reinoiesc si mi s-a emis abonamentul tot 8144/2014, acelasi numar,dar in alt format.M-am gandit ca pentru persoane cu dizabilitati se da acelasi abonament,cu aceiasi data,pentru ca nu se plateste.
Anul acesta cand am fost sa-l reinoiesc,doamna de la ghiseu mi-a spus ca am pierdut dreptul la parcare deoarece nu l-am reinoit anul trecut.Mi-a sugerat sa fac alta cerere .Am prezentat cele doua abonamente Serviciului Parcari cu rugamontea sa indrepte eroarea pe care evident tot ei au facut-o.
Mi s-a spus ca al doilea abonament este un fals si ca eu nici n-as fi trecut in 2015 pe la dansii pentru reinoire. Cred ca este mai mult decat rea credinta,cred caeste evidenta tentativa de abuz,Domnule primar,nu va sar in ochi anunturile de prin cartiere cu vanzari si inchirieri garaje si locuri de parcare.

[ads2]

Fara compicitatea celor de la Serviciul Parcari,asta nu ar fi posibil.Probabil ca locul meu de parcare mi s-a luat pentru ca cineva a dat spaga ca sa-l obtina.Astept mai mult decat repunerea mea in drepturi,astept o ancheta interana in aces sens,pentru ca am incredere in dumneavoastra,domnule primar. Nu ma dezamagiti,va rog.”, a scris clujeanul pe domnuleprimar.ro

error: Content is protected !!