Cluj. Noutăți despre bătaia de la Auchan Iris, client vs agent de pază. „Șirul evenimentelor a început când echipa de pază a surprins …”

Updated on august 17, 2020 Noi detalii despre bătaia de la Auchan Iris au fost oferite de firma de pază, BMF Grup.

BMF Grup a oferit și ea un punct de vedere, în calitate de companie care administrează centrul comercial, inclusiv partea de pază. Astfel, BMF a explicat că „tânărul prezentat de presă ca fiind agresat de către agentul de paza al societății noastre, este de fapt agresorul”, informează Libertatea. 

Cluj. Noutăți despre bătaia de la Auchan Iris, client vs agent de pază. „Șirul evenimentelor a început când echipa de pază a surprins ...” 1

„Șirul evenimentelor a început când echipa de pază a surprins în parcarea subterană a centrului comercial, un conflict deschis. Agresorul a atacat un tată, lovindu-l cu capul în gura, sub privirile neputincioase ale copilului minor și soției. Colegii nostri au intervenit in conformitate cu obligațiile legii 333/2003, încercand să aplaneze conflictul și să identifice agresorul”, a continuat BMF.

„Agenții au reușit fară violență să scape familia agresată de atacurile agresorului, acesta părăsind parcarea cu autoturismul propriu, însă doar pentru scurt timp, pentru că la ieșirea din parcare a oprit autoturismul, s-a dat jos, instigând agenții de pază. Ulterior, aceștia din urmă fiind nevoiți să facă uz de echipamentele din dotare”, a mai informat BMF Grup.

Considerăm că intervenția agenților de pază a fost justă și proportională cu gravitatea situației, cel mai important fiind că o familie onestă aflată la cumpărături nu a avut mai mult de suferit din cauza unor agresori violenți.

Advertisements
error: Content is protected !!