Cluj: Ce vom găsi la cel mai mare centru comercial din Transilvania, proiectul dezvoltat în Florești

Updated on octombrie 18, 2024 Cluj: Ce vom găsi la cel mai mare centru comercial din Transilvania, proiectul dezvoltat în Florești 1

Urbano Group a prezentat la prestigiosul târg de investiții Expo Real din München, proiectul ambițios Urbano Shopping & Living. Viitorul parc comercial, cel mai mare din Transilvania, va fi amplasat în localitatea Florești, în imediata vecinătate a Cluj-Napoca.

Pe o suprafață de 27 de hectare, proiectul reprezintă o investiție de peste 100 de milioane de euro și va oferi o gamă variată de facilități comerciale, de divertisment și de servicii.

Planurile pentru Urbano Shopping & Living includ două faze de dezvoltare, cu o suprafață totală construită de 130.000 de metri pătrați. Proiectul va include un mix diversificat de funcțiuni, precum spații comerciale, de divertisment, centre medicale, zone de relaxare și servicii. De asemenea, sunt prevăzute 2.100 de locuri de parcare și 5 hectare dedicate spațiilor verzi, informează media9.ro.

Mixul parcului comercial:
•Retaileri de mobilă și decorațiuni interioare – scară mare/medie/mică (butic)
•Retailer DIY – soluții pentru îmbunătățirea locuinței și produse „do-it-yourself”
•Hipermarket cash & carry

•Retailer supermarket
•Galerie comercială – modă, încălțăminte, sănătate & frumusețe, sport, electronice, jucării pentru bebeluși, articole pentru animalele de companie și altele
•Cafenea și restaurant
•Fast food / hub drive-in și piață

Centrul de divertisment familial:
•Divertisment familial / cultură & educație / experiențe de recreere / centru sportiv – interior și exterior

Alte servicii:
•Birouri / servicii medicale / ospitalitate & locuri pentru evenimente / alte servicii pentru comunitate

Deocamdată nu a fost dezvăluite brandurile cu care se negociază pentru a veni în noul spațiu de retail din cadrul Urbano Shopping & Living.

Am gândit Urbano Shopping & Living ca un concept unic ce integrează într-un mod armonios funcțiuni de comerț, servicii, divertisment dedicat familiei și spații verzi generoase, totul conectat la infrastructura locală”, spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România, potrivit forbes.ro.

Urbano Shopping & Living este articulat în jurul a două faze de dezvoltare. Faza 1 va fi derulată în perioada 2024 – 2025 și include un mix comercial variat format din: galerie comercială, hub de restaurante drive-in, hipermarket cash & carry, supermarket și bricolaj.

“Proiectul face parte dintr-o nouă serie de investiții, cu viziune pe termen lung, pe care le derulăm în zona metropolitană Cluj. Ne propunem să creăm  o nouă destinație de funcțiuni integrate și suntem încrezători că alături de un partener experimentat precum Nhood vom oferi comunității un proiect care vine în întâmpinarea nevoilor sale”, afirmă Ciprian Comșulea, Executive Manager Urbano Group.

Masterplanul pentru Faza 2 are un orizont de dezvoltarea între anii 2025 – 2026 și va include funcțiuni complementare, proiectul având ambiția de a deveni un centru dedicat comunității, arată compania.

Nhood România a fost selectată de către dezvoltator datorită expertizei în domenii precum operarea și comercializarea proiectelor cu funcțiuni mixte, animarea comunitară și dezvoltarea de proiecte durabile cu o gamă largă de funcții și servicii.

error: Content is protected !!