Fenomenul de pe TikTok care a isterizat şi România. Iepuraşii de ciocolată distruşi în supermarketuri în căutare de bancnote
Un fenomen care a luat având pe TikTok şi a creat isterie a ajuns şi în România. După ce mai mulţi utilizatori s-au filmat în timp ce spărgeau iepuraşi de ciocolată şi găseau bancnote de 50 sau 100 de euro în interior, acum românii au început şi ei goana după „banii din iepuraşi”.
Din cauza fenomenului care nu pare să se oprească prea curând, unii comercianţi au decis ca iepurașii de ciocolată să fie puşi în cutii cu alarmă. Chiar şi aşa românii continuă să găsească soluţii pentru a ajunge la ei.
Mulţi cred că isteria care s-a propagat a pornit dintr-o strategie de marketing. Însă ca de obicei totul a escaladat, scrie Observator.
@_y.u.l.y.a.s.h.k.a_ Lindt goldhase🐇 #шоколадныйзайчиклиндт #нашладеньги #lindt #lindtgoldhase #lindtgoldhasemoney #surprise #gift #chocolade #deutschland #украинцывгермании ♬ som original – sᴀʏᴜʀɪ
O nouă provocare pe Tik-Tok îi îngrozește pe oameni. Părinții le sparg ouă în cap copiilor
O nouă provocare TikTok pentru părinți îi face pe unii utilizatori să se certe cu privire la moralitatea gestului care trebuie făcut la adresa copiilor. Aceștia trebuie să spargă ouă de capul unui copil, apoi să posteze video-ul cu reacția lui. Mulți părinți au spus că totul este distractiv, în timp ce alții spun că este un abuz la limită asupra celor mici, scrie Kanal D.
Ca reacție, copiii fie rămân confuzi și râd, fie se sperie și plâng isteric- ceea ce părinții lor găsesc că e amuzant. Hashtag-ul a strâns peste 33 de milioane de vizualizări.
În timp ce majoritatea părinților și copiilor par că se distrează, mulți utilizatori, cu sau fără copii, își spun părerea, potrivit Mirror .
„Am fost etichetată în câteva dintre aceste videoclipuri și am văzut că merge în două direcții”, explică femeia care are numele de utilizator mom.uncharted.
„Unul, copilul pune oul pe cap și este cam confuz, crede că este puțin amuzant. Apoi, merge mai departe. Sau, părintele îi sparge oul pe cap, iar cel mic este foarte supărat din cauza asta și se sperie.”
Utilizatorul @mom.uncharted continuă: „Dar, când văd acele videoclipuri, mă gândesc: suntem atât de plictisiți ca părinți și disperați să avem ceva de postat pe internet? Ne dorim să luam parte la această isterie a consumerismului- dopamină, like-uri și vizualizări – încât am ajuns în 2023 să spargem ouă în capul copiilor noștri în speranța că au o reacție distractivă pe care o putem publica online pentru a distra străini?”
Un comentator a scris: „Doare! de ce ar face-o?!”
În timp ce un alt utilizator a avut o abordare mai nuanțată a situației: „Cred că dinamica familiei fiecăruia este diferită. Probabil pentru doi dintre copiii mei ar fi amuzant și ar vorbi despre asta timp de o săptămână, însă al treilea cred nu mi-ar vorbi timp de o săptămână.”