Profesorul Ciprian Mihali: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia – o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă)”

Updated on ianuarie 8, 2021 Ciprian Mihali, conferențiar doctor în cadrul Departamentului de Filosofie de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj, a postat un mesaj în care scoate în evidență o escrocherie a inspectoratelor județene.

Potrivit acestuia, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia – o 9 legătură dascăl-elev”

Profesorul Ciprian Mihali: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia - o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă)” 1 Profesorul Ciprian Mihali: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia - o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă)” 2

Ciprian Mihali a scris: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia – o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă).

Invitația mai spune bombastic și mincinos că „proiectul facilitează, prin intermediul numerelor și al numerologiei – știința care se ocupă de studiul calitativ al acestora, o cunoaștere rapidă și profundă atât în relația dascăl-elev, cât și între elevi, în calitate de colegi, prin valorificarea potențialului și a capacităților înnăscute ale copiilor”.

Nu-mi aduc aminte ca școala românească să fi fost vreodată atât de jos încât reprezentanții ei să-și piardă capacitatea de a discerne între știință și șarlatanie. Nu cred că e admisibil ca inspectoratele școlare județene să întrețină în rândul profesorilor din România confuzia între științe precum chimia, fizica, matematica și pseudo-științe precum numerologia sau astrologia. Iar dacă e așa, nu mai există niciun motiv pentru care să nu introducem în curricula școlară cursuri de citire a horoscopului, de ghicit în cafea sau în bobi, iar ghicitoarele celebre ale patriei să nu devină doctori Honoris Causa.

Profesorul Ciprian Mihali: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia - o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă)” 3 Profesorul Ciprian Mihali: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia - o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă)” 4 Profesorul Ciprian Mihali: „Într-o țară în care Cumpănașu este, deloc surprinzător, „proful” cel mai iubit de elevi, inspectoratele școlare județene trimit școlilor invitația de a participa la o escrocherie numită „Proiect Educativ: Numerologia - o 9 legătură dascăl-elev” (da, exact cu această grafică stupidă)” 5

Difuzând o asemenea informație la nivel național, venind din partea unei asociații care propune cursuri despre „calculul vibrației zilei de naștere”, „cifra de vibrație interioară” și „cifra de vibrație a destinului”, inspectorii județeni își dovedesc incompetența și incultura, incapabili fiind să realizeze cât rău pot face educației românești, profesorilor și copiilor, promovând asemenea forme de impostură. Nu văd o diferență de calitate între numerologi și prădători precum Cumpănașu: cu toții lucrează la distrugerea ultimelor redute de încredere în rostul școlii pentru generațiile ce vin.

Mi se pare că o cercetare disciplinară în rândul inspectorilor școlari care au difuzat această aiureală este cel mai puțin lucru care trebuie făcut în acest caz”

Advertisements
error: Content is protected !!