Cluj: Primăria introduce un regulament pentru trotinetele electrice

Updated on septembrie 6, 2020 Primăria municipiului Cluj-Napoca a inițiat procedura de consultare publică un regulament privind condițiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate prin intermediul unei platforme online, în regim self-service, pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca.

Primăria municipiului Cluj-Napoca a elaborat un proiect de Regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a domeniului public de către operatorii de flote de trotinete electrice și utilizatorii acestora, în limitele competențelor și atribuțiilor autorității publice locale, astfel încât circulația în municipiu să se desfășoare în condiții de siguranță pentru toate categoriile de participanți la trafic.

Cluj: Primăria introduce un regulament pentru trotinetele electrice 1

Se stabilesc, inclusiv, o serie de obligații în sarcina operatorilor de flote de trotinete electrice cu privire la asigurarea unor cerințe de calitate și siguranță în activitatea desfășurată, relația cu autoritatea publică locală și condițiile financiare. Regulamentul elaborat de către Primăria municipiului Cluj-Napoca este în concordanță cu dispozițiile similare stabilite de către autoritățile publice din alte orașe europene, Paris și Bruxelles.

Etapa consultării publice are loc în perioada 04-21 septembrie 2020. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile, punctele de vedere la adresa de email: consultarepublica@ primariaclujnapoca.ro sau pot înregistra adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, str. Moților nr.7 sau la orice primărie de cartier.

Proiectul de Hotărâre, precum și anexele acestuia pot fi consultate pe site-ul instituției noastre primariaclujnapoca.ro, secțiunea Dezbateri publice sau aici.

Advertisements
error: Content is protected !!