De mâine se scumpesc biletele la Cluj. CTP a anunțat noile tarife

Updated on iulie 31, 2025 De mâine se scumpesc biletele la Cluj. CTP a anunțat noile tarife 1

Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunţă ca începând cu data de 01.08.2025 prețul biletelor și abonamentelor pentru transportul în comun in municipiul Cluj-Napoca se majorează in conformitate cu H.C.L. Cluj-Napoca nr. 481 din 7 iulie 2025.

Ultima modificare a preturilor la transportul public a avut loc în urmă cu trei ani. Conform Ordonanței de urgență 156 din decembrie 2024, art. XXXVI agenții economici au obligativitatea de actualizare a tarifelor și taxelor pe care le obțin din activitatea de bază, cu cel puțin rata inflației pentru anul 2024 față de ultima actualizare a acestora.

Abonamentele și biletele se pot achiziţiona de la Automatele din staţii, Centrele de vanzare carduri, Chioșcurile CTP, POS-urile din mijloacele de transport, prin SMS si prin aplicaţia 24Pay.

 

TIP LEGITIMAȚIE DE CĂLĂTORIEPREȚ (Lei cu TVA)
Bilet 1 călătorie3,50 lei
Bilet 2 călătorii7,00 lei
Bilet transport de noapte (1 călătorie)6,00 lei
Bilet de timp 60 de minute7,00 lei
Abonament nominalizat toate liniile 1 zi/ 24 ore24,00 lei
Abonament nominalizat toate liniile 3 zile/ 72 ore39,00 lei
Abonament 1 linie lunar108,00 lei
Abonament 2 linii lunar147,00 lei
Abonament toate liniile nominalizat 60 călătorii, lunar108,00 lei
Abonament toate liniile nominalizat 120 călătorii, lunar147,00 lei
Abonament toate liniile nominalizat lunar213,00 lei
Abonament toate liniile nenominalizat lunar258,00 lei
Abonament 1 linie săptămânal31,00 lei
Abonament 2 linii săptămânal49,00 lei
Abonament toate liniile nominalizat săptămânal68,00 lei
Bilet suprataxa pentru călători frauduloși84,00 lei
Card de călătorie nenominalizat5,00 lei
Card de călătorie nominalizat8,00 lei

Noile tarife au fost stabilite tinând cont de rata inflației, respectiv creșterea costurilor de operare precum și de investițiile în modernizare și ȋn calitatea serviciilor:
Investiții în modernizare: extinderea și modernizarea parcului auto, dezvoltarea sistemelor de ticketing și informare a călătorilor în timp real.
Calitatea serviciilor: creșterea frecvenței curselor, îmbunătățirea confortului și a siguranței călătoriei.

Advertisements
error: Content is protected !!