Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunţă ca începând cu data de 01.08.2025 prețul biletelor și abonamentelor pentru transportul în comun in municipiul Cluj-Napoca se majorează in conformitate cu H.C.L. Cluj-Napoca nr. 481 din 7 iulie 2025.
Ultima modificare a preturilor la transportul public a avut loc în urmă cu trei ani. Conform Ordonanței de urgență 156 din decembrie 2024, art. XXXVI agenții economici au obligativitatea de actualizare a tarifelor și taxelor pe care le obțin din activitatea de bază, cu cel puțin rata inflației pentru anul 2024 față de ultima actualizare a acestora.
Abonamentele și biletele se pot achiziţiona de la Automatele din staţii, Centrele de vanzare carduri, Chioșcurile CTP, POS-urile din mijloacele de transport, prin SMS si prin aplicaţia 24Pay.
TIP LEGITIMAȚIE DE CĂLĂTORIE | PREȚ (Lei cu TVA) |
---|---|
Bilet 1 călătorie | 3,50 lei |
Bilet 2 călătorii | 7,00 lei |
Bilet transport de noapte (1 călătorie) | 6,00 lei |
Bilet de timp 60 de minute | 7,00 lei |
Abonament nominalizat toate liniile 1 zi/ 24 ore | 24,00 lei |
Abonament nominalizat toate liniile 3 zile/ 72 ore | 39,00 lei |
Abonament 1 linie lunar | 108,00 lei |
Abonament 2 linii lunar | 147,00 lei |
Abonament toate liniile nominalizat 60 călătorii, lunar | 108,00 lei |
Abonament toate liniile nominalizat 120 călătorii, lunar | 147,00 lei |
Abonament toate liniile nominalizat lunar | 213,00 lei |
Abonament toate liniile nenominalizat lunar | 258,00 lei |
Abonament 1 linie săptămânal | 31,00 lei |
Abonament 2 linii săptămânal | 49,00 lei |
Abonament toate liniile nominalizat săptămânal | 68,00 lei |
Bilet suprataxa pentru călători frauduloși | 84,00 lei |
Card de călătorie nenominalizat | 5,00 lei |
Card de călătorie nominalizat | 8,00 lei |
Noile tarife au fost stabilite tinând cont de rata inflației, respectiv creșterea costurilor de operare precum și de investițiile în modernizare și ȋn calitatea serviciilor:
Investiții în modernizare: extinderea și modernizarea parcului auto, dezvoltarea sistemelor de ticketing și informare a călătorilor în timp real.
Calitatea serviciilor: creșterea frecvenței curselor, îmbunătățirea confortului și a siguranței călătoriei.