Updated on iunie 28, 2020 Emil Boc postat noi fotografii cu strada Ferdinand proaspăt finalizată, acum seara. Și la București au apărut noi fotografii cu strada reabilitată de Gabriela Firea unde pe trotuare, în unele zone, nu încape o mamă cu un cărucior.
Siegfried Muresan: „Vreți ca Bucureștiul să arate ca în imaginea din stânga sau ca în imaginea din dreapta?
▶️ Iată diferența între o stradă lărgită de primarul Emil Boc în Cluj, strada Bună Ziua inaugurată acum o lună, și bătaia de joc a Gabrielei Firea pe Șoseaua Fabrica de Glucoză.
✅ Strada Bună Ziua din Cluj are benzi de biciclete de 1,5 m pe fiecare parte, trotuare pe ambele părți cu o lățime de 1,9 metri, au fost deviate și redimensionate rețelele subterane pentru apă și gaz și, în plus, au fost montate și stații de încărcare a mașinilor electrice.
⛔️ Fabrica de Glucoză are o glumă de pistă de biciclete, prea îngustă și lipită de un trotuar și mai îngust, care pe alocuri are o lățime de doar 50 de centimetri, ceea ce face imposibilă deplasarea cu un cărucior cu copil, după cum arată HotNews.ro.
Dacă suntem însoțiți de cineva, trebuie să mergem unul în spatele celuilalt, ca în excursiile de la grădiniță, sau să mergem pe pista de biciclete, ceea ce pune în pericol atât pietonul, cât și biciclistul. În plus, trotuarele sunt blocate fie de copaci, fie de transformatoare electrice. Cu această infrastructură înghesuită, Strada Fabrica de Glucoză construită de Gabriela Firea este un pericol atât pentru pietoni, cât și pentru bicicliști!
⛔️ Să nu uităm că Fabrica de Glucoză traversează una dintre cele mai aglomerate zone ale Bucureștiului, zona Pipera. La ora de vârf, stația de metrou Pipera este arhiplină. O arteră lărgită în interesul oamenilor ar fi trebuit să lase suficient spațiu pentru ca oamenii să prefere bicicleta ca mijloc de transport la birou și să lase mașina acasă sau să renunțe la metrou. Această pistă de bicicletă lipită de trotuar printr-un rând de borduri inutil nu te încurajează să faci acest lucru. Pe 1,5 metri de pistă, cum a făcut Emil Boc la Cluj, se poate! Gabriela Firea a făcut „pistă de biciclete” pe Fabrica de Glucoză în interesul comercianților de borduri, nu în interesul pietonilor și al bicicliștilor!
⛔️ Nu am auzit ca Primăria să fi montat pe Fabrica de Glucoză stații de încărcare a mașinilor electrice din simplul motiv că doamna Firea vrea să țină Bucureștiul poluat și blocat în secolul XX.
Vezi aici Video, Cum arata strada Fabrica de Glucoza dupa inaugurare
❗️ Pe 27 septembrie aveți ocazia să alegeți: vreți ca Bucureștiul să arate ca în imaginea din stânga sau ca în imaginea din dreapta?”
Emil Boc: „Cluj-Napoca: imagini de seară cu strada Ferdinand proaspăt finalizată”