Bucureștiul și Brașovul copiază Clujul. Autobuze școlare. Vitalie Cojocari: „Dacă de luni vedeți prin București autobuzul acesta, nu urcați, este doar pentru copii, elevi. Autobuzul școlar, inscripționat ca atare, va circula deocamdată prin …”

Updated on septembrie 3, 2019 Clujul este exemplu pentru București și Brașov în ceea ce privește autobuzele școlare.

Vitalie Cojocari: „Dacă de luni vedeți prin București autobuzul acesta, nu urcați, este doar pentru copii, elevi. Autobuzul școlar, inscripționat ca atare, va circula deocamdată prin sectorul 3 și va duce copii la o singură școală. Evident, gratuit. Evident că vor fi mai multe autobuze, nu e unul singur.

Bucureștiul și Brașovul copiază Clujul. Autobuze școlare. Vitalie Cojocari: „Dacă de luni vedeți prin București autobuzul acesta, nu urcați, este doar pentru copii, elevi. Autobuzul școlar, inscripționat ca atare, va circula deocamdată prin ...” 1

Este un proiect pilot în București, dar care a fost implementat din acest an sau chiar de anul trecut și în alte orașe. În Cluj, Timișoara.

Să vedem dacă părinții din București vor fi de acord să-și trimită copiii cu autobuzul primăriei Capitalei, din flota STB, la școală.

În funcție de asta se vor întâmpla două lucruri. Proiectul pilot va fi extins la mai multe școli din oraș și, foarte important, ar trebui să avem trafic ceva mai lejer în oraș”.

Primarul Brașovului, George Scripcaru, citat de bzb.ro: „Este un proiect pilot care se adresează elevilor şi cadrelor didactice şi nedidactice de la Şcoala Gimnazială nr. 6 şi de la Liceul Teoretic «Johannes Honterus». În prima etapă ne raportăm la aceste două unităţi de învăţământ, dar dorim să extindem în perioada imediat următoare acest sistem şi la celelalte unităţi de învăţământ din zona centrului istoric – Colegiul «Aprily Lajos», Colegiul «Andrei Şaguna», Liceul «Andrei Mureşanu» şi Colegiul Tehnic «Maria Baiulescu».

Ne propunem să înfiinţăm trasee de autobuz şcolar care să aibă un punct de plecare bine determinat din terminalele RATBV şi să transporte elevii la unităţile de învăţământ unde aceştia îşi urmează cursurile.

Pentru asta este necesar să determinăm traseele, numărul de elevi, părinţii care sunt deschişi şi care reacţionează pozitiv la acest proiect, componenta logistică – numărul de autobuze, tipul lor, resursa umană.

Am avut discuţii cu directorii de la aceste unităţi de învăţământ, le-am solicitat o serie de date, vor primi şi un chestionar pe care îi rugăm să-l distribuie părinţilor. Rugăm părinţii să completeze acest chestionar cât mai atent, tocmai ca să avem toate detaliile la care trebuie să ne raportăm şi să găsim cea mai bună soluţie pentru acest tip de transport”,

Advertisements
error: Content is protected !!