Updated on noiembrie 25, 2014 In cei 2 ani de existenta pe piata din Romania, Chic Ville, conceptul de magazin home&deco, inregistreaza un cos mediu de cumparaturi in valoare de 135 de lei in offline si 240 lei in shop-ul online, anunta dailybusiness.ro
”Piata de decoratiuni este una dinamica, care ne-a permis, in cei doi ani de la inaugurarea primului magazin, sa ne extindem la trei magazine, doua in Cluj si unul in Bucuresti, precum si cresterea investitiilor in shop-ul online”, a declarat Marius Serbanescu, director de achizitii al Chic Ville.
Conform declaratiilor acestuia, in acest moment, valoarea medie a cosului de cumparaturi este mai mare in magazinul din Bucuresti. Astfel, un cumparator din Capitala cheltuie in medie 185 lei la o vizita in magazin, cu 30% mai mult decat media retelei, in timp ce in Cluj-Napoca, valoarea se situeaza la 105 lei.
”Observam diferente la nivel de regiuni si in ceea ce priveste traficul pe care il inregistreaza magazinul online, din diferite orase. Astfel, aproximativ 30% din numarul de comenzi provin din Bucuresti, urmate de Cluj, Timisoara, Brasov si Constanta”, a adaugat Marius Serbanescu.
In cazul cumparaturilor online, romanii sunt mai darnici, cheltuind in medie 250 lei la o singura comanda.
”De-a lungul timpului, am observat diferente semnificative in ceea ce priveste comportamentul de consum in offline vs. online. Daca ne uitam la cifre, observam ca in online romanii cheltuie aproape de doua ori mai mult decat la o vizita in magazinul offline. Acest lucru se datoreaza faptului ca pot comanda un numar mare de produse, de diferite dimensiuni, printre care si obiecte de mobilier, si beneficiaza de transport gratuit la comenzile care depasesc o anumita suma. Mai mult, intimitatea de acasa permite o navigare indelungata pe site si o cautare targetata a produselor”, a mentionat Marius Serbanescu.