Brandul hotelier ibis Styles, situat în categoria economic al grupului Accor, unul dintre cele mai mari lanţuri hoteliere din Europa, îşi consolidează prezenţa pe continent prin noi deschideri în mai multe ţări. Ibis Styles numără şi în România zece hoteluri şi încă şase deschideri planificate în următorii ani.
Ibis este prezent cu patru hoteluri în Bucureşti, cât şi cu unităţi în Arad, Galaţi, Sibiu, Timişoara, Piteşti şi la malul mării, în Venus.
În viitor, brandul se va extinde semnificativ, cu şase noi hoteluri ibis deja semnate şi programate pentru deschidere în următorii ani. Aceste dezvoltări vor adăuga peste 600 de camere şi vor extinde reţeaua ibis în oraşe precum Tunari, Braşov, Făgăraş, Cluj-Napoca şi Oradea, informează Ziarul Financiar.
ibis Styles Cluj va oferi 110 camere, inclusiv camere de familie și camere pentru persoane cu dizabilități. Hotelul va include și un restaurant, un concept de sine stătător dezvoltat de Accor, care promite să ofere mâncare locală și internațională, urmărind să primească rezidenții care locuiesc în cartier și persoanele care lucrează în birourile din apropiere. De asemenea, hotelul va include o sală amplă de conferințe, multifuncțională, unde vor putea fi organizate atât evenimente corporate, cât și private.
Brandul ibis este prezent în 80 de ţări cu peste 2.500 de hoteluri. Cele mai recente deschideri includ oraşe din Germania (Berlin şi Neckarsulm), Spania (Madrid) şi Belgia (Hasselt), iar noi inaugurări sunt planificate în Ungaria (Debrecen), Polonia (Katowice) şi Regatul Unit (York). Un reper important al acestei etape de dezvoltare îl reprezintă lansarea brandului ibis Styles în Estonia, printr-un hotel elegant situat în inima oraşului Tallinn.
„Fideli spiritului ibis de ‘Go get it’, îi întâmpinăm pe oaspeţi în cele peste 2.500 de hoteluri ale noastre, pentru a descoperi lumea cu intenţie şi curiozitate. ibis continuă să fie un reper de fiabilitate pentru călătorii atenţi la buget, dar exigenţi cu experienţa. Aceste noi deschideri reflectă atractivitatea ibis pentru oaspeţi şi parteneri care apreciază spiritul inovator al unui lider în segmentul hotelurilor economice”, spune Florence Liger-Tourres, vicepreşedinte marketing pentru brandurile economice Accor Europa & Africa de Nord.