(Foto/Video) Tronsonul de 30 km a autostrăzii Nădășelu – Zimbor a ajuns la un stadiu fizic de 55%. Lucrările au fost întârziate mult

Updated on aprilie 26, 2023 Tronsonul autostrăzii Nădășelu – Zimbor se află la un stadiu fizic de 55%, anunță cei de la Asociația Pro Infrastructură.

“S-a ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 55%. În 2022, oficialii CNAIR au întârziat nepermis de mult aprobarea modificării soluțiilor tehnice în două zone cu alunecări masive, la Nădășelu (viaduct peste cimitir în loc de debleu) și Topa Mică (tunel cut&cover tot în loc de debleu). Mai mult, au apărut și alte câteva puncte cu probleme majore.

(Foto/Video) Tronsonul de 30 km a autostrăzii Nădășelu - Zimbor a ajuns la un stadiu fizic de 55%. Lucrările au fost întârziate mult 1

Prin urmare, în noiembrie 2022 antreprenorul a primit extensie de timp până în aprilie 2025 și în decembrie a mai primit una. Momentan, graficul de execuție actualizat aprobat indică data de 13.07.2025 pentru finalizarea lucrărilor!

Dar situația se complică și mai mult. Se pare că soluția nouă de la Topa Mică nu ține în teren, așa că încă se dezbate o alta care implică schimbare de traseu și costuri adiționale semnificative.

(Foto/Video) Tronsonul de 30 km a autostrăzii Nădășelu - Zimbor a ajuns la un stadiu fizic de 55%. Lucrările au fost întârziate mult 2 (Foto/Video) Tronsonul de 30 km a autostrăzii Nădășelu - Zimbor a ajuns la un stadiu fizic de 55%. Lucrările au fost întârziate mult 3 (Foto/Video) Tronsonul de 30 km a autostrăzii Nădășelu - Zimbor a ajuns la un stadiu fizic de 55%. Lucrările au fost întârziate mult 4

Așadar, probabil se va ajunge la scoaterea din contract și licitarea lucrărilor pe cele două puncte (Nădășelu și Topa Mică), așa cum s-a întâmplat și în alte cazuri. Solicităm responsabililor CNAIR să clarifice situația și să ia o decizie rapidă deoarece acest tronson este finanțat din PNRR și trebuie terminat până la sfârșitul lui 2026!”, au transmis cei de la API.

Advertisements
error: Content is protected !!