David Ciceo explică întârzierile de pe Aeroportul Cluj: „S-au mai atenuat, dar din păcate vor continua”

Updated on august 26, 2024 David Ciceo explică întârzierile de pe Aeroportul Cluj: „S-au mai atenuat, dar din păcate vor continua” 1

David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional Cluj, a vorbit astăzi la evenimentul în care s-a sărbătorit pasagerul cu numărul 2 milioane de anul acesta, despre întârzierile din ultima perioadă.

Acesta spune că întârzierile s-au mai atenuat, dar vor continua. „Pentru a șasea oară aniversăm două milioane de pasageri în Cluj. Și în acest an vom reuși să depășim trei milioane, un prag importat. Avionul rămâne un mijloc de transport pe care oamenii se pot baza chiar și în această perioadă cu întârzieri. Ne pare rău, s-au mai atenuat (întârzierile – n. red.), dar din păcate vor continua.

Sunt motive meteo, spațiul aerian este foarte aglomerat, motiv pentru care se transmit întârzierile. Pe Aeroportul Cluj, peste 90% din trafic este internațional, așadar suntem conectați la tot ce se întâmplă în Europa. Anul acesta este unul dificil pentru aviația europeană. În ultima lună, în Europa, în ceea ce privește zborurile la decolare, 50% au avut întârzieri, iar la aterizare, circa 58%.

Împreună cu aceste companii încercăm să găsim soluții și să atenuăm cât mai mult această problemă”, a declarat David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional Cluj, citat de Ziua de Cluj.

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj a atins pentru a șasea oară în istoria sa pragul de 2 milioane de pasageri înregistrați într-un an calendaristic, această aniversare devenind un eveniment simbol care marchează excelența operațiunilor aeroportuare, celebrat împreună cu pasagerii.

„Aniversarea unor praguri semnificative de pasageri a devenit deja o tradiție pentru Aeroportul Internațional Cluj, prin care marcăm faptul că aeroportul se află într-o continuă evoluție. Anul acesta, Aeroportul Internațional Cluj sărbătoreşte pentru a 6-а oară în istoria sa pasagerul cu numărul 2.000.000, iar luna aceasta, pe 12 august, am marcat un nou record, respectiv peste 14.000 de pasageri înregistraţi într-o singură zi.

Doresc să le mulțumesc tuturor pasagerilor, colaboratorilor, partenerilor şi întregii echipe a aeroportului pentru contribuția deosebită din cadrul proiectelor noastre de dezvoltare și avem convingerea că până la finalul anului 2024 vom depăşi din nou borna de 3 milioane de pasageri înregistrați într-un singur an calendaristic”, a mai declarat directorul general David Ciceo.

Advertisements
error: Content is protected !!