Mărturisiri. Patron din Cluj infectat cu COVID: „Formă severă, măști oxigen, plămâni serios afectați etc, internat la Spitalul Clujana”

Updated on aprilie 7, 2021 Omul de afaceri Mircea Buteanu, patronul mai multor localuri clujene, a transmis și el un mesaj de încurajare și susținere a medicilor de la Spitalul Clujana, atacați recent de un pacient.

Mircea Buteanu spune că a fost și el internat cu o formă gravă de COVID la spitalul Clujana.
Am fost internat și eu cu Covid – formă severă, măști oxigen, plămâni serios afectați etc – la Spitalul Clujana. N-aș fi scris despre acest lucru, deși personalul medical s-a purtat foarte bine, profesionalism, bunăvoință, mâncarea bună, curățenie excelentă. De ce n-aș fi scris? Pentru că mi s-a părut firesc să fie așa, iar recunoștința și aprecierile pentru personalul medical, supus unui efort și stres aproape incredibile, au tot fost deja destul pomenite.
Mărturisiri. Patron din Cluj infectat cu COVID: „Formă severă, măști oxigen, plămâni serios afectați etc, internat la Spitalul Clujana” 1

Dar astăzi am văzut pe un site de stiri din Cluj o “știre” – o postare pe FB a unui individ tratat de Covid în spitalul Clujana, în aceeași perioadă în care mă găseam și eu acolo – postare peste care respectivul site ar fi putut să sară sau, măcar, să o verifice. Dorința de click-uri, presupun, i-a determinat, să publice postarea care a ajuns virală.

Nu postarea pe FB a individului respectiv mi s-a părut revoltătoare, mai ales că nivelul intelectual și starea mentală precare ale postacului erau vădite, ci faptul că cineva a răspândit o astfel de postare, otrăvind o atmosferă tensionată, plină de vești proaste, de oameni (pacienți și medici) aflați la limita maximă de suportabilitate.

Acum, când situația este dramatică – eu am văzut-o cu ochii mei – și când e nevoie de încurajări și încredere în specialiști, de unire a eforturilor tuturor pentru a trece peste această perioadă, cum de cei care servesc publicul larg – mă refer la media – nu se alătură efortului general?

E mare nevoie ca site-urile, televiziunile, media în general, să înțeleagă că ratingul sau numărul de click-uri sunt mult mai puțin importante decât numărul de morți, de vieți și destine distruse”, a scris omul de afaceri.

error: Content is protected !!