Updated on martie 26, 2021 Consilierii locali USR PLUS au depus în 24 martie la secretariatul Primăriei Comunei Florești un proiect de hotărâre pentru implementarea platformei software – My Florești.
Platforma va include și o aplicație de mobil, alături interfața web cu următoarele module:
Registratură online
Va permite depunerea de solicitări/cereri către toate departamentele sau birourile din cadrul Primăriei Florești, fiind asigurată astfel digitalizarea tuturor formularelor puse la dispoziție către cetățeni la nivel local.
Plăți online
Modulul va permite efectuare de plăți online cu cardul prin intermediul platformei pentru toate tipurile de încasări pe care primăria le face în relație cu persoanele fizice sau juridice;
Sesizări online
Acest modul va pune la dispoziția utilizatorului o hartă interactivă de tip GIS care va permite adăugarea și încadrarea fiecărei sesizări într-o categorie predefinită;
Sesizările vor fi afișate pe hartă folosind „markere” cu pictograme distincte în funcție de categorie, iar pentru fiecare sesizare vor fi disponibile informații precum: data și ora la care fost creată, categoria, descrierea și starea sesizării;
Monitorul Oficial Local
Va permite afișare de acte cu caracter normativ și alte informații de interes public;
Toate fișierele încărcate vor fi disponibile într-un format care va permite căutare în textul documentelor;
Consultare Publică Proiecte HCL și Documentații de Urbanism
În cadrul acestui modul se vor afișa documentele aferente proiectelor HCL aflate în dezbatere publică, precum și a documentaţiile pentru Planurile Urbanistice Zonale aprobate
Sondaje Online
Va permite rularea de sondaje de opinie pe intervale de timp pentru a afla opinia cetățenilor cu privire la anumite decizii/planuri ale administrației publice locale;
Programări Audiențe (Primar, Consilieri Locali, Șefi de Serviciu)
Va permite utilizatorului introducerea de cereri de înscriere în audiență prin completarea unui formular;
Bugetare Participativă
Modul care va include toate elementele necesare implementării procesului de bugetare participativă care permite participarea reală a cetăţenilor la guvernarea comunei
Platforma va include și un modul de gestionare al contului de utilizator, din care cetățenii vor putea să își seteze notificări înainte de expirarea unui document emis de autoritatea publică locală (de ex. notificare cu 30 de zile înainte de expirarea cărții de identitate) sau a impozitelor și taxelor locale. Notificările vor putea fi transmise prin email/SMS/push din aplicația mobilă.