„Untold la Craiova”. Nicolae Giugea: „Principalul proiect va fi aducerea Untold la Craiova”

(Last Updated On: July 31, 2020)

Suspine la Craiova pentru succesul Untold la Cluj. Tinerii craioveni ar vrea și ei un astfel de festival, spune candidatul PNL la Primaria Craiova, profesorul Nicolae Giugea.

Nicolae Giugea: „Untold la Craiova și orașul nostru Capitala Europeană a Tineretului.

„Untold la Craiova”. Nicolae Giugea: „Principalul proiect va fi aducerea Untold la Craiova” 1

Acestea sunt proiectele pe care tinerii din Craiova le-au cerut la întâlnirea din această seară.
Anul acesta Craiova ar fi putut fi Capitala Tineretului din România. Asta dacă s-ar fi pregătit asa cum trebuie pentru o astfel de competiție. Dar, ca si în cazul Capitalei Culturale Europene, autoritățile din Craiova au acționat haotic, fără niciun plan coerent.

Astăzi m-am întâlnit cu mai mulți tineri din Craiova care mi-au prezentat problemele pe care tânăra generație le întâmpină, în special în relația cu autoritățile locale.

De la locurile de muncă, la lipsa posibilităților de a îți petrece timpul liber, sau lipsa spațiilor amenajate unde să poți face miscare în aer liber.

În plus, transportul în comun este una dintre principalele probleme ridicate de tineri la întâlnirea de azi.
Seria de întâlniri va continua pentru că tinerii au fost mereu ignorați de actualii edili ai Craiovei.

În plus, îmi propun ca, după ce voi ajunge Primar, Craiova să intre în competiția pentru Capitală Europeană de Tineret. În 2015 acest titlu a fost obținut de Cluj Napoca.

Pentru tinerii din Craiova ar fi un lucru extraordinar, deoarece le-ar permite să își dezvolte potențialul creativ și să intre în contact cu tineri din întreaga Europă,
iar principalul proiect va fi aducerea Untold la Craiova.
Tinerii craioveni merita din plin asta”.

„Untold a costat în 2019, 14 milioane de euro, din care 40% au venit din biletele și abonamentele vândute. ”Vânzarea abonamentelor și biletelor reprezintă 40% din venituri, 40% din buget este asigurat de parteneri – fără ei prețul biletelor fiind mult mai mare – iar 20% provine de la standurile de mâncare și băutură. Anual avem o creștere cu 2 milioane de euro a sumei investite în organizarea festivalului”, spune Edy Chereji, directorul de comunicare și marketing al festivalului, conform profit.ro.