De ce Bucureștiul este în faliment și Clujul nu? Bucureștiul, oraș de asistați sociali (?), are 1,3 lei călătoria cu autobuzul și cheltuie 300 de milioane de euro, jumătate din buget, pe subvenția la căldură și transport! Clujenii își permit 2,5 lei călătoria și autobuze Mercedes și electrice

Updated on iunie 10, 2019 De câteva zile, Gabriela Firea anunță la televizor că Bucureștiul este în faliment și primarul Emil Boc nu este un bun manager pentru că sfârșitul de an a găsit Primăria Cluj cu bani în cont. Astăzi, Gabriela Firea a explicat în direct la Digi 24 de ce este Bucureștiul în faliment. Bucureștiul are un buget de 600 de milioane de euro dar jumătate, 300 de milioane de euro, sunt cheltuiți doar pe transport și subvenția la căldură! Prețul unei călătorii la București cu autobuzul este de 1,3 lei iar Gabriela Firea nu scumpește biletul din cauza … impactului social! Bine că clujenii își permit 2,5 lei călătoria iar bucureștenii sunt înspăimântați de acest preț!

Claudia Pirvoiu: „Firea se plânge că sunt foarte mari cheltuielile în București, că din buget trebuie acoperită subvenția uriașă la transportul public. Normal că populismul este scump și îl plătim toți, până la urmă.

De ce Bucureștiul este în faliment și Clujul nu? Bucureștiul, oraș de asistați sociali (?), are 1,3 lei călătoria cu autobuzul și cheltuie 300 de milioane de euro, jumătate din buget, pe subvenția la căldură și transport! Clujenii își permit 2,5 lei călătoria și autobuze Mercedes și electrice 1

De ce în București, unde nivelul de trai este mai ridicat decât oriunde în alt oraș, prețul biletelor la transportul în comun este cel mai mic din țară? De peste 10 ani, prețul biletului este 1,3 lei/călătoria.

Și ăsta este un motiv pentru care intră Bucureștiul în faliment, iar până la urmă, tot noi vom plăti”.

Clujul, autobuze Mercedes, Bucureștiul, autobuze turcești.
Asta este diferența dintre un oraș care plătește un bilet real de transport și un oraș de asistați sociali.

Autorităţile locale din Cluj Napoca revoluţionează transportul în comun, spun cei de la Digi 24.  După ce au cumpărat primele autobuze electrice din țară, acum își doresc o flotă de mașini cu o vechime de maximum cinci ani. Îşi permit. Oraşul își rotunjește bugetul cu încasările din achiziționarea de bilete pentru autobuze, troleibuze și tramvaie.

Oana Buzatu, purtător de cuvânt Primăria Cluj-Napoca: „Din veniturile estimate din biletele pe călătorii pe care compania le are anticipează achiziția de aproape 100 de mijloace de transport în comun noi”.

Suma pe care compania de transport a propus-o pentru achiziția de mijloace de transport în comun se ridică la 32 de milioane de euro.

30 de autobuze clasice, 25 de troleibuze și șase tramvaie noi se adaugă flotei de transport în comun din Cluj-Napoca, una dintre cele mai moderne din țară.

34 de autobuze electrice cu emisii poluante zero vor achiziționa cei de la CTP. Acestea au 78 de locuri și o autonomie de 105 kilometri. Sunt dotate cu internet wireless și camere de supraveghere.

În ultimul an numărul de călătorii a crescut cu peste trei milioane, iar pentru 2019 creșterea estimată este chiar triplă.

Liviu Neag, directorul CTP Cluj: „190 de milioane au fost anul trecut și acum ne ducem spre 200 de milioane conform datelor pe anul acesta”.

O explicație pentru numărul tot mai mare de călători o reprezintă și flota de autobuze și troleibuze noi. Peste 80% dintre acestea sunt mai noi de cinci ani.

În Cluj au fost create şi benzi speciale pentru mijloacele de transport în comun, implementate pe model european.

error: Content is protected !!