Cluj. Sunt bune? Florin: „Măsuri pentru a fluidiza traficul dinspre Floresti pana la terminarea lucrărilor la pod. 1. Pe pod, trebuie un …”

Updated on mai 7, 2019 Clujul este blocat când plouă. Se caută soluții, s-a ajuns până la tren metropolitan și metrou. Până atunci trebuie găsite soluți temporare. Gal-Chis Florin are astfel de propuneri.

Raportul privind activitatea Poliției Locale Florești pentru anul 2018 relevă că, în prezent, în localitatea vecină municipiului Cluj-Napoca locuiesc 60.000 de persoane, din care 39.118 locuitori cu domiciliu stabil. Datele provin de la Direcția de Statistică Cluj, anunță Ziua de Cluj.

Pe grupul de Facebook Info Trafic jud Cluj, Gal-Chis Florin a scris: „Poate ajunge la cine trebuie:
Măsuri pentru a fluidiza traficul dinspre Floresti pana la terminarea lucrărilor la pod.

Cluj. Sunt bune? Florin: „Măsuri pentru a fluidiza traficul dinspre Floresti pana la terminarea lucrărilor la pod. 1. Pe pod, trebuie un ...” 1

1. Pe pod, trebuie un semafor sau măcar un agent, pentru a fluidiza puțin traficul. Nu e normal ca ieșirea de pe DN sa cedeze trecerea, mai ales ca se așteaptă in rampa.
2. Trebuie impus ca preselectarea benzii din stânga sa se facă înainte de Arabesque. (Balize între benzi B3 și B2, care după VW devin B2 și respectiv B1).

 

Din cauza celor care fentează mutându-se de pe B3 pe B2 (care se transforma in B1 la VW), ca mai apoi sa cerseasca sa între înapoi pe B2 (vechiul B3) (undeva pe sub pod), B2 (Vechiul B3) e încetinită foarte tare.

3 Cei care vin dispre sensul giratoriu (CORA), sa o ia pe sub pod spre Manastur, pot ieși la capătul benzii 1 sub pod – nu ii afectează prea tare.
4 Cei care ies de la VW… pot sa rabde sa stea pe B1 pentru 100m

Legenda la poza:
– linia albastra e separație între B1 și B2.
– liniile galbene sunt restricțiile cauzate de șantier”

Advertisements
error: Content is protected !!