Cluj. „Încarc cu sumă fixă (bancnote) cardul Connect îmi spune ca tranzacția a avut succes, dar apoi când verific creditul este 0 (îmi șterge chiar si creditul ce îl aveam înainte)! De 2 ori am încercat si am pățit același lucru… funcționează doar dacă …”

Updated on februarie 20, 2019 Clujenii continuă să facă reclamații la CTP privind numeroase probleme. Plata cu cardul, tonomate nefuncționale, persoane cu handicap ce nu pot urca în autobuze.

Pe pagina de sesizări a primăriei mycluj, clujenii au scris:
Azi in jurul orei 18:20, am urcat in autobus si am incercat validarea biletului. Avand in vedere ca mi-a respins validarea am incercat de mai multe ori. Acuma seara de cateva minute urcand pe bus am validat cardul si am observat ca mi-au fost luate 4 bilete de pe card.

Cluj. „Încarc cu sumă fixă (bancnote) cardul Connect îmi spune ca tranzacția a avut succes, dar apoi când verific creditul este 0 (îmi șterge chiar si creditul ce îl aveam înainte)! De 2 ori am încercat si am pățit același lucru... funcționează doar dacă ...” 1

Autobuzul nr. 677, de pe linia 46, nu dispune de afisul pentru 24 Pay, si nu se pot cumpara bilete prin intermediul aplicatiei

Buna ziua va rog sa ma ajutati in incidentul pe care l-am avut cu CTP Cluj-sa-mi recuperez 100 din pensie -pentru care am muncit aproape 40 de ani in aceasta tara. HCL767/2004-plata 50 ron pe loc -pe care pensionarul nu-i mai poate recupera.Suntem in secolul 21 si exista camere supraveghere in baza carora s-ar putea stabili modul si imprejurarile in care pensionarul a gresit validand un bilet din alta localitate si corectandu-si greseala pe loc.

Prin actele atasate am demonstrat ca am cumparat bilete si nu aveam intentia sa circul fraudulos. Solutia 2 -amenda 75 lei -nu-i mai vede pensionarul. Solutia 3 – cu taxa de timbru pina la 500 ron si drumuri la Cluj-nu merge la pensionarul care se stie cinstit. NU REUSESC SA Atasez sesizarea si raspunsul tipic de la CTP. ESTE SESIZARE DIN 21IAN 2019 SI RASPUNS 275\MAIL DIN 31 IAN 2019 Sper ca HCL 767/2004 sa fie actualizata si cei care gresesc neintentionat si coresteaza gresala instantaneu sa nu mai aiba problema mea

Tonomat nefunctional. Plata cu cardul nefunctionala. Memorandului Sud

Incarc cu suma fixa (bancnote) cardul Connect ratuc, imi spune ca tranzactia a avut succes, dar apoi cand verific creditul este 0 (imi sterge chiar si creditul ce il aveam inainte)! De 2 ori am incercat si am patit acelasi lucru (la Recuperare si. Crinului). Functioneaza doar daca pun monede.

De aproximativ un an de zile fac sesizari catre CTP privind nerespectare legii de catre conducatorii de autobuz in statia Edgar Quinet 30. In statia de autobuz conducatorii auto opresc autobuzul cu partea de imbarcare inspre carosabil nu inspre alveola special amenajata. In urma reclamatiei 344/12.02.2018 CTP mi-a dat dreptate si a promis ca va remedia problema, din pacate situatia este la fel. DIn cauza nerespectarii legii oamenii care doresc sa utilizeze autobuzul sunt expusi unui pericol imens, deasemenea si conducatorii auto pot fi foarte usor surprinsi de oameni care apar din spatele autobuzului pe partea carosabila sau oameni care coboara direct pe partea carosabila din autobuz. Prin prezenta cerere doresc sa semnalati CTP sa respecte legea si implicit sa acorde o mai mare grija privind siguranta cetatenilor.

Sunt persoana cu handicap si mi-e imposibila urcarea in autobuz pentru ca nu exista rampa deloc pe Borhanciului iar noi ne invartim pe langa statia Voievodul Menumorut est , pe partea stângă cum urca busul , in statie sunt dale ( care sunt destul de deplatasate , cam imposibil sa mergi cu un scaun rulant pe ele chiar si 20 cm) iar pe cealalta parte e extrem de ingust si nu exista nici rampa .

E destul de imposibil sa ajung chiar in statie iar scaunul electric are in jur de 100kg , ceea ce face sa fie imposibil de urcat manual , am tot incercat mai sus si mai jos de statie dar e foarte greu pentru ca panta este foarte mare si efectiv ma intoarce daca busul opreste mai in fata sau mai in spate, ceea ce face sa fie foarte posibila o rasturnare … Cum am putea face o rampa ?

Avem voie noi efectiv sa turnam ? Cum putem proceda daca nu? Precizez ca fac terapie de recuperare de cateva ori pe saptamana si e nevoie mare de o rampa !

De foarte multe ori, pe tabela electronica se afiseaza un timp total eronat al sosirii autobuzelor. Deja am patit-o a multa oara sa astept si sa tot afiseze timpul 2 minute timp de minim 10 minute si apoi chiar sa creasca timpul, sa scada si tot asa, iar autobusul sa vina si dupa 15 minute. Chiar acum sunt in Grigorescu, la statia Petuniei unde s-a intamplat de multe ori. La fel si pe Memorandumului. Multumesc. In afara de asta, este foarte utila.

error: Content is protected !!